V Czech News Center inovujeme reklamní feed. Jako první mediahouse jsme integrovali Invibes technologii
„Je pro nás důležité neustále zkvalitňovat náš reklamní prostor a technologii, která za ním stojí. Ať už z pohledu monetizačního, tak samozřejmě potom i směrem k inzerentům. Těm takové zdokonalení pomáhá oslovovat cílové publikum a získat jejich pozornost, proto se snažíme soustředit na viditelnost, focus a interakci se značkou inzerenta,” říká k novince Michal Gabriel, AdOps Manager v mediálním domě CNC. Ten byl prvním mediahousem, který Invibes, platformu kombinující moderní reklamní algoritmy a technologie strojového učení, implementoval do celého portfolia.
„Jsme přesvědčeni, že budoucnost patří neinvazivní, neotravné a zároveň precizně zacílené reklamě. Proto jsme, v souladu se standardy Coalition for Better ads, vyvinuli tuto technologickou platformu, která nabízí skutečně inovativní a poutavé reklamní zážitky. Jinými slovy můžeme říci, že Invibes poskytuje také typ reklamy, jaký mohou lidé vidět třeba na sociálních platformách, ale děláme to v kontextu prémiových médií,” vysvětluje Petr Mareš, obchodní ředitel pražské pobočky Invibes.
Pozornost čtenářů se technologie snaží upoutat pomocí formátu in-feed. Jedná se o více než 80 exkluzivních reklamních formátů, které jsou publikovány napříč výběrem prémiových médií, přičemž využívají vždy víceúrovňového cílení a data. „Jsme rádi, že jedno z významných vydavatelství s námi šlo jako první do této poměrně náročné integrace,” doplňuje Mareš.
Technologii zkouší i velké brandy. „Pro L’Oréal je digitální transformace a implementování nových reklamních formátů jedinečnou příležitostí, jak zvýšit efektivitu našich reklamních investic, a zároveň oslovit nové zákazníky, které již tradiční reklamní formáty neoslovují. Jsme rádi, že jsme mohli být jedni z prvních, kdo si mohl novou technologii vyzkoušet s naší značkou Armani,“ doplňuje Jan Los, Chief Marketing & Digital Officer, L’Oréal „Společně s klientem L’Oréal se v METS stále snažíme hledat nové cesty, jak efektivně oslovit potenciálního zákazníka. V kampani Armani Code, realizované prostřednictvím Invibes, se potvrdilo, že využité formáty a jejich umístění jsou pro cílovou skupinu atraktivní, a mimo jiné jsou schopny doručit vysokou vizibilitu,“ dodává ještě i Iva Žáčková, Business Unit Director v mediální agentuře METS Czech.
„S Prazdrojem rádi zkoušíme inovativní kanály a hledáme cesty, jak posouvat kampaně dál, zvyšovat jejich pozornost a vliv. A inovativní formáty od Invibes, s relevantním sdělením a na prémiových placementech, tak přesně zafungovaly, což jsme si nechali změřit od IAS. Navíc je spolupráce perfektně řízená, takže máme vše plně pod kontrolou," hodnotí Pavel Ctibor, Business Director v Publicis Groupe.