Čtyřicetiminutový pořad Svět motorů přináší přehled nejdůležitějších událostí a novinek ze světa motorismu včetně testů, odborných postřehů a rad. Diváci stanice Nova Action jej mohli znovu na podzim sledovat každou středu v hlavním vysílacím čase ve 20:30 či ve dvou reprízách, k dispozici byl pořad i na platformě Voyo. Primární cílovou skupinou jsou muži ve věku 15–54 let, sekundární cílovku představují ženy stejného věkového rozmezí.
„První, osmnácti dílná série, běžela od února do června 2023. Celková sledovanost pořadu, včetně sponzorských vzkazů a sponzorovaných upoutávek, dosáhla téměř 100 GRP. Obrovským benefitem cross-mediálního balíčku je pro naše klienty synergický efekt TV kampaně v kombinaci se zásahem napříč media-typy - v tisku, online a na SoMe,“ vypočítává Radovan Čech, Business Development Manager CNC. Podpora obsahovala bohatý media mix. Více než 75 tištěných výstupů zasáhlo asi 3 miliony čtenářů. Přes 500 postů, reels a videí na sociálních médiích podpořilo každý díl průměrným zásahem 290 000 uživatelů a další asi 140 tisícovou podporu jednotlivým epizodám zajistily online výstupy.
Podzimní řada pak navázala také úspěchem. Šestnáct dílů běželo na Nova Action od 6. září až do 20. prosince. A stejně jako u první série, i “dvojku” jsme podpořili rozsáhlou kampaní v médiích vydavatelství CNC i na sociálních sítích. Přibližně 70 % klientů, kteří obsahu využili, bylo z oblasti automotive, nicméně dalších 30 % bylo z rozličných (jiných) segmentů. Zapojili se třeba VW, Škofin, BMW, Mercedes, Audi, Hyundai, PRE, D.A.S. či SsangYong.
Proč Svět motorů? Zapojení klienti mohou využít silnou kombinaci komunikace v TV spojenou s širokou obsahovou podporou v tisku, online a na SoMe CNC. Větší inzerenti oceňují komplexitu cross-mediálního balíčku a příležitost inovativně oslovit silnou a loajální fanouškovskou základnu, kterou pořad i magazín Svět motorů mají. Pro menší zadavatele je to zároveň skvělá možnost, jak do svého mediamixu začlenit TV a získat konkurenční výhodu. Mediální dům CNC navíc zařadil do cross-mediálních balíčků i zajímavé formáty, jako je obsah na míru s přesným cílením a garancí čtenosti CNC Native nebo natočení rozhovoru pro podcast Svět motorů s moderátorem Martinem Vaculíkem. Podzimní série nabídla i reportáže z listopadového veletrhu čisté mobility e-Salon. A nová. třetí řada, nabízí i možnosti umístění Branded Content videí na oblíbený YouTube kanál auto.cz.
„Na první tři díly už máme 100% vyprodanost a meziročně reflektujeme celkové navýšení zájmu se jakkoliv inzertně na pořadu podílet. To je za mě vizitka toho, že nabízí skvělý cross-mediální zásah s potřebným zacílením. Rekalibrujeme také cílovou skupinu pořadu, do které patří nejen muži, ale z 25 % už jsou to také ženy. Snažíme se i nadále zachovat expertní přístup show, nicméně i tak jde pořád zvyšovat diváckou atraktivitu," doplňuje Čech.