Kolik se dočká Česká republika letos medailí? Přiveze nějaký český sportovec domů zlato? Jaké jsou příběhy jednotlivých sportovců nebo jaké mají rituály před důležitým závodem? To vše mohou sportovní fanoušci zjistit z kanálů a platforem Czech News Center. Náš mediální dům, a zejména pak jednotlivé kanály redakce deníku Sport, budou u toho 24/7. A vaše značka může také.
Online obsah do minuty. Budou kvízy, infografiky i videa
Web iSport.cz, druhý nejnavštěvovanější sportovní web na českém internetu, bude žít olympiádou tak intenzivně, jak jen je to možné. Milovníci sportu najdou na webu všechny komentáře, analýzy, online přenosy, rozhovory, videa i podrobný výsledkový servis. Nebudou chybět ani momenty ze života sportovních hvězd, se kterými bude tým v každodenním kontaktu.
Sportovní obsah může být doplněn i o ten váš, tedy komerční. Ať už se jedná o klasičtější webové formáty (typu brandingu nebo video pre-rollů), tak o ty méně časté. Na webu chystáme například velké množství infografik, které ti, kdo olympiádu sledují, mají v oblibě. Dokážeme obrandovat předzápasové programy, rozlosování, ale i pozápasové statistiky jednotlivých sportů, sportovců nebo celých her (např. bude vznikat statistika počtu medailí). U netradičních sportů připravujeme také grafické zpracování pravidel nebo dalších zajímavostí.
Co ještě bude fanoušky jednoznačně bavit? Naše kvízy. Fungují jako rychlý, avšak účinný interaktivní prvek propojení “uživatele" s naším obsahem i jakoukoliv značkou.
Instagram a TikTok pojedou naplno
Během LOH v Paříži bude přinášet náš tým redaktorů exkluzivní obsah přímo z místa dění. Klient/značka se se svým vizuálem, injektáží nebo osobitým claimem mohou stát partnerem exkluzivního obsahu na sociálních sítích. Redaktoři budou sdílet aktuální zprávy, pohledy do zákulisí, rozhovory, olympijskou vesnici nebo interakci fanoušků.
Součástí olympijského obsahu budou samozřejmě i video-medailonky olympioniků, kteří budou v našich barvách soutěžit o cenné kovy ve všech různých disciplínách. Kromě toho připravujeme spoustu unikátních, nových a typicky “olympijských” krátkých video-formátů, které aktuálně mohou vzniknout i na míru. Realizujeme několik nápadů, ale v jejich produkci a kreativě jsme flexibilní.
Olympiáda ovládne také print
Olympijské dění budeme samozřejmě mapovat také v tištěných produktech, ať už se jedná o deník Sport, Sport Magazín, měsíčník Sport Coach nebo třeba sportovní zpravodajství v deníku Blesk nebo v týdenním Reflexu. K příležitosti olympiády chystáme i několik speciálních vydání, které mají v plánu kumulativně zasáhnout kolem 1,74 milionu čtenářů.
Chcete se spojit s obsahem kolem největšího sportovního svátku? Napište na tomas.skoupy@cncenter.cz.