Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Reflex mění vedení. Marek Stoniš opouští post šéfredaktora

Český společenský týdeník Reflex a zároveň i web Reflex.cz budou mít nové vedení. Marek Stoniš, několikaletý šéfredaktor primárně názorového a autorského časopisu a jeho online podoby, po dohodě odchází.

„Náš obsah musíme adaptovat na vývoj a neustálé změny na mediálním trhu. To není žádnou novinkou. Proto se v CNC už nějakou dobu vedla diskuze, jak ještě více podpořit rozvoj i v Reflexu, a to nemluvím jen o jeho digitální části. Má sice kolem sebe vybudovanou pevnou komunitu, ale musí cílit i na nové čtenáře, potažmo fanoušky, a ty oslovovat svým kultovním obsahem. S tím souvisí nové formáty, nápady a impulsy, které jsou k tomu potřeba. A proto jsme se s Markem Stonišem dohodli, že musíme dát této značce širší směr,” říká ke změně Martina Říhová, čerstvá CEO mediálního domu Czech News Center, kde Reflex vzniká. „Marek Stoniš vedl redakci skvělých 6 let a provedl ji důležitými milníky, tématy a politickými kauzami, za což mu samozřejmě velmi děkujeme. Bude s námi dál spolupracovat na některých vybraných obsahových projektech,” doplňuje Říhová.

Marek Stoniš působil jako šéfredaktor Reflexu od roku 2016, redakci posílil už v roce 2008. Předtím prošel několika regionálními (Moravskoslezský den, Region) a celostátními (mj. Český deník, Lidové noviny, MfD, TV Nova, Strategie) médii. „V různých manažerských pozicích Reflexu jsem působil 14 let, což v tak vyhraněném médiu nebyla jednoduchá mise. V roce 2022 jsme v Reflexu provedli mnohé změny a vedli jsme velké diskuse, jak v prudce se měnícím mediálním světě obstát. Nakonec jsme došli k závěru, že Reflex potřebuje nový impuls a změnu vedení. Jsem rád, že své jméno budu s Reflexem nadále spojovat; připravuji pro naše čtenáře několik velkých obsahových projektů," komentuje Stoniš

Dočasného vedení obsahové části titulu se nyní ujme jeho hlavní editor a jeden z komentátorů Viliam Buchert. V řízení nadále zůstává také ředitel redakce Václav Friedmann. (více info zde)

Reflex je společenský týdeník, který přes 30 let zpracovává nevšední témata pro přemýšlivé a svobodomyslné čtenáře. Svět politiky, kultury a životního stylu odkrývá s pomocí originálních autorských osobností a kromě komentářů, glos a rozhovorů klade důraz i na kvalitní fotografické zpracování. Díky všem svým specifikům jde o značku s jedinečným postavením na tuzemském trhu. Čtenost tištěné verze je dle Mediaprojektu 240 000/vydání, jde o nejprodávanější český týdeník. Návštěvnost webu reflex.cz byla podle Net Monitoru za prosinec téměř 1,1 milionu reálných uživatelů. 

 

Tagy:

vedeníprintonlineReflex

Co se u nás právě děje?