Zpět na Blog
Spolupráce

Podzim je ve znamení BeerMastera

Nová reality show BeerMaster, kterou můžete od října sledovat na Mall.tv, má za cíl jediné. Zvýšit povědomí o pivovaru jako o českém národním podniku – správci českého pivovarského řemesla. Čeká na vás 13 epizod spojených s road-tripem po vybraných minipivovarech. Zájem být součástí první pivní reality show byl obrovský. Přihlásilo se přes 2000 lidí, ze kterých byly vybrány dvě stovky postupujících. O tom, který z amatérských milovníků piva dostal šanci předvést se v úvodních dílech, rozhodla odborná porota.

Cílem je ukázat cestu ke kvalitnímu pivu

Na začátku všeho byla poptávka agentury Starlink z komunikační skupiny Publicis Groupe po kampani, kterou by její klient, Budějovický Budvar, podpořil pivní kulturu v tuzemsku. „Osvěta veřejnosti v pivním světě je součástí naší DNA jako národního pivovaru. V první řadě tedy doufáme, že si lidé díky novému pořadu najdou cestu ke kvalitnímu českému pivu. A když se bude dařit kvalitnímu českému pivu, bude se dařit i nám,“ vysvětluje marketingová manažerka pivovaru Budějovický Budvar Gabriela Kudrnáčová. Nelehký úkol přijal mediální dům CNC. „Budvar dlouhodobě spolupracuje s minipivovary, takže prvotní myšlenka byla postavená na sérii edukativních reportáží. Společně s agenturou jsme ale cítili, že to není úplně ono. Z toho důvodu jsme k brainstormingu přizvali i kolegy z CVC, v čele s producentem Romanem Buťou,“ popisuje úvod spolupráce Jan Nassir z CNC.

Cílem multikanálové 360° kampaně je nenásilnou formou zapojit pivovar, předat divákům klíčové sdělení, ale zároveň citlivě udržet kvalitu celé show tak, aby byla atraktivní pro co nejširší publikum. „Středobodem celého procesu je originální videoformát z produkce Czech Video Center, okolo kterého jsme vytvořili podrobný mediální plán. Komunikace probíhá ve dvou vlnách, na jaře jsme promovali casting, a od října se zaměřujeme na promo už hotového BeerMastera Česko. Na podzim k CNC titulům přidáváme i rádia ze spřátelené skupiny Active Radio,“ dodává Nassir.

BeerMaster se stal první českou reality show na Nova Action

Nečekaný úspěch přinesl už casting, na který se přihlásilo zhruba dva tisíce účastníků. Do prvních soutěžních kol postoupilo dvě stě z nich. Tato kola jsou od 12. října k vidění na Mall.tv nebo na www.beermaster.cz. Od 2. listopadu je pořad i na programu Nova Action jako vůbec první reality show tuzemské produkce zařazená do vysílání tohoto kanálu.Nám se koncept soutěže líbí a jsme si jistí, že naše diváky zaujme. V loňském roce jsme programovou nabídku Nova Action posunuli ještě více k mužskému divákovi, přidali jsme různé pořady pro kutily, nadšence do motorů či velké sportovní události. Formát BeerMaster Česko nám svou strukturou zapadá právě do tohoto portfolia, které má být pestré a má našeho diváka bavit,“ upřesňuje Silvia Majeská, programová ředitelka TV Nova.

Vítěz pivní reality show získá nejen možnost uvařit si vlastní pivo, které půjde do distribuce, ale absolvuje také nezapomenutelný gastronomicky poznávací a edukativní výlet  do Londýna a obdrží domovařičskou sadu.

Zajímá vás, kdo se stane prvním českým BeerMasterem? Sledujte nové díly každou středu od 21.50 na Mall.tv!

Tagy:

MALL.TVcrossmediareklamavideoTV

Co se u nás právě děje?