Ministerstvo zdravotnictví ve spolupráci s UNICEF spustilo očkovací kampaň. Touto cestou se snaží zvýšit proočkovanost ukrajinských dětí proti spalničkám, obrně a covidu-19. Jako jednu z cest propagace si vybralo právě nativní kampaň.
Nativní kampaň se podílí na vyvracení mýtů o očkování
Hlavním úkolem nativu je vytvořit zajímavý obsah pro konkrétní cílovou skupinu. V ideálním případě by měl text čtenáři nabídnout rady nebo řešení, jak se s konkrétním problémem vypořádat. V případě očkovací kampaně bylo téma jasné - jak ochránit zdraví dětí. Kromě rad, jak zlepšit dětskou imunitu, naše kampaň také vyvrací některé mýty, které se točí okolo očkování. Součástí nativu jsou také odkazy, kde ukrajinští rodiče najdou informace o poskytování zdravotní péče. Vše je samozřejmě, jak jinak, než v ukrajinštině.
Nativní kampaň na podporu očkování Ukrajinců budeme propagovat na webu Proukrainu.cz (Jde o projekt společnosti Czech News Center, který slouží jako průvodce občanům Ukrajinu žijícím v Česku). Koukněte se, jak jsme CNC Native zpracovali. Nedávno jsme si také založili vlastní profil na Instagramu, kde prezentujeme naši tvorbu. Brzy se můžete těšit i na náš nový web.