Native Advertising Awards letos poprvé i pro nás. Porotu zaujala kampaň pro Sunar
Mezinárodní ceny Native Advertising Awards se rozdávají každoročně v dánské Kodani a prostřednictvím programu The Native Advertising Institute se snaží ocenit talentované profesionály v oblasti nativní reklamy. Výjimkou byl pouze loňský rok, kdy i do této soutěže zasáhl covid a byla odložena. O to větší konkurence však byla v roce letošním. Soutěž probíhala v několika kategoriích a bylo možné přihlásit jak printové, tak digitální kampaně napříč všemi formáty i kanály.
Vítězný Sunar
Název: Spokojené dítě
https://spokojenedite.nativecnc.cz/
Kampaň v číslech:
Celková počet návštěv (zobrazení) 31 476 (GA) +63 % oproti garanci
Celkový počet unikátních zobrazení 27 645 (GA)
Průměrná doba strávená na článcích 1 min. 42 s (GA)
Celkový počet doručených impresí 10 504 260
Celkový počet redakčních článků 3
Celkový počet redakčních FB postů 6
Proč nativní reklama
Nativní reklama zažívá v posledních letech boom a i našimi klienty je vyhledávaná čím dál více. Čtenáře nijak neruší, protože nenásilně zapadá do vybraného webu a působí co možná nejvíce redakčně. Čtenář má navíc možnost se dozvědět i něco nového. Ideálně zábavnou formou. Ať už je to díky kvízům, soutěžím, videu nebo poutavé grafice.
Crossová propojení nás baví
Jestli existuje nějaký produkt, který je pro crossové kampaně ideální, je to právě CNC native. Díky širokému portfoliu a možnostem, které naše vydavatelství nabízí, si můžeme s tímto formátem „vyhrát“ a připravit každému klientovi originální kampaň na míru. Samozřejmostí je tak už pro nás nejen zapojení tisku a rádia, ale třeba také videa nebo podcastu. Nově zkoušíme také propojení s naší vědomostní soutěží Kvízuj a další zajímavé novinky, které tento produkt posunou zase o stupeň výš.
Zajímá vás, jak vypadají další kampaně? Najdete je na https://www.nativecnc.cz/