Uvádíme Content Studio. PR inzertní tým přichází v novém kabátě a chce být víc vidět!
„Nevznikáme nově. Chceme jen, aby se o naší práci více vědělo. Našim cílem je představit se klientům, sdělovat obchodníkům aktuální informace jednoduchým způsobem a třeba i komunikovat s lidmi z oboru. Ukázat samotné procesy, jak některé z našich formátů vznikají krok za krokem. Navíc se publiku chceme přiblížit také lidsky, aby neviděli jen vykonanou práci, ale i konkrétní tváře, které za jednotlivými projekty stojí,“ říká Radka Bendová, manažerka Content Studia CNC.
Co všechno Content studio umí?
Tým vytváří všechny typy komerčního obsahu v online i tištěném prostředí. Vedle klasických PR článků se soustředí i na ztvárnění idvertů (dynamicky řízený obsah), videí nebo nativů. Po hlavě se pouští i do cross-mediálních kampaní, které mohou zahrnovat všechny zmíněné formáty. A to včetně třeba i podcastů. Content Studio CNC spolupracuje s jednotlivými redakcemi a dalšími týmy napříč celým mediálním domem. Dokáže tak pružně reagovat na rozmanitou poptávku a přizpůsobit se potřebám nejrůznějších klientů.
Content Studio CNC nově svoji práci představí na sociálních sítích. Dnešním dnem, symbolicky v pátek 13., odstartoval Instagram, kde budete moct nahlédnout do zákulisí týmu. Najdete tam i zajímavosti a tipy, jak tvořit úspěšný marketing. Už vzniká také nový web, kde budou všechny informace přehledně na jednom místě. Máte se na co těšit!