Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Czech News Center mění lifestyle portfolio. Vybrané tituly přijdou o tištěnou podobu, obsah převedou do digitálu

1 minuta
Mediální dům Czech News Center finišuje druhý rok digitální transformace a mění některé své tituly. Časopisy Moje psychologie, Dieta, Maminka, Moje zdraví, F.O.O.D. a Těhule přestane vydávat v tištěné podobě. O jejich obsah však čtenáři nepřijdou.

„Zahájili jsme reorganizaci celého velkého newsroomu, který má na starost právě lifestyle obsah. V kontextu tzv. digital-first vize budeme v rámci CNC první redakce, která už nebude mít tradiční složení, ale bude fungovat v mikro-týmech. Odvíjí se to od záměru fungovat více pro-uživatelsky, tak, abychom nabídli čtenářům co nejkvalitnější obsah, a to tou nevhodnější cestou. Ať už se jedná o webový content, obsah na sociálních sítích nebo třeba video-tvorbu,” komentuje změnu Anna Netušilová, šéfeditorka zmíněného integrovaného newsroomu.

Reorganizovaná redakce tak bude fungovat v menších týmech, které budou zodpovědné za tematické oblasti, nikoliv konkrétní tituly. Strategií je tvorba obsahu dle cílových publik a konstantní práce s nimi. Zároveň budou plnohodnotnou součástí zmíněných týmů třeba SEO specialisté, weboví specialisté, konsolidovaný video-tým, odborníci na sociální sítě nebo nově vzniklé pozice speciálních content-editorů, jejichž cílem bude primárně sledovat a zasazovat se o zvyšování kvality obsahu, a to třeba i v obsahových newsletterech.

„Rušíme sice některé tištěné tituly, ale jejich obsah nám zůstává. Některé větší projekty, které vznikaly pod hlavičkou daných brandů, dostanou třeba video podobu, určitě zachováváme také úspěšné projekty typu F.O.O.D. Piknik nebo Buď fit s Dietou,” doplňuje Netušilová. „U titulů, které se soustředí na témata životního stylu, je to pro nás ta nejsmysluplnější cesta. Měníme formu a distribuci obsahu, abychom byli blíže potřebám našich čtenářů,” říká Tomáš Stránský, jeden z šéfů Czech News Center.

Mediální dům započal svou digitální transformaci v roce 2021. Od té doby spustil například nový web zaměřený na gen Z heyfomo.cz, vlastní herní aplikaci Kvízuj či platformu pro konsolidovaný placený obsah PREMIUM+, dva bazarové portály na svých vlajkových webech Blesk.cz a Auto.cz, online katalogy zboží zbozi.zive.cz a zbozi.auto.cz nebo zabodoval s projekty czechteam.tv, s novou homepage Blesku či s esportovou ligou Sazka eLEAGUE.

Tagy:

strategieprintonlinevideolifestyleDietaMaminka rokuF.O.O.D.Maminka

Co se u nás právě děje?