Rok 2024 je pro nás rokem obsahu. V mediálním domě vzniká velké contentové oddělení pod taktovkou Lucie Zadák Pěnkavové
Takzvaný “Content tým” zajistí veškerou práci s komerčním obsahem pro inzerenty našeho mediahousu. Od tvorby strategie přes kreativu až po samotnou produkci, ať už se jedná o formáty v tisku, v onlinu, videa, podcasty, nativní reklamu nebo třeba rádiové spoty. Oddělení vzniklo reorganizací stávajících týmů v kombinaci se zcela novými rolemi.
“Je to další a celkem přirozený krok v rámci naší strategie tvorby a monetizace obsahu. Komerční obsahové spolupráce jsou dlouhodobě na vzestupu a my potřebujeme být v této agendě maximálně agilní a kompetentní. Dobře udělaná obsahová strategie je pro značku klienta, potažmo i jeho prodeje, jedním z vůbec nejefektivnějších způsobů komunikace. Proto dávalo smysl předělat stávající fungování a ještě blíž napojit všechny týmy, které mají s tvorbou obsahu pro klienty co dočinění, a ty doplnit. Vše maximálně efektivně, třeba tak, jak fungují úspěšné agentury. Slibuji si od toho ještě větší sílu našeho jména na trhu ve spojení právě s contentovou strategií, skvělým cílením a kvalitou kreativy i finálních výsledků, které citlivě zapadají do DNA každého našeho média nebo produktu,” říká ke změnám Martina Říhová, generální ředitelka Czech News Center.
Obsahové oddělení sestává z konzultantů, kteří vytvářejí strategie ideálního propojení komerční a redakční spolupráce, a tvůrců, kteří se zaměřují na produkci, ať už se jedná o copywriting, grafiku, nativní reklamu, mailing, tvorbu rozhlasových spotů nebo kompletní foto a video tvorbu. Má však i speciální sekci zaměřenou na spolupráce formou barterů nebo kompletní přípravu komerčních časopisů a jim podobných formátů na klíč. Obsahový tým je úzce napojený i na tým věnující se komerčnímu využití sociálních médií.
“Chceme vytvářet ještě lepší a kvalitnější obsah, který bude cíleně přizpůsoben potřebám a zájmům publika našich klientů. Snažíme se být inovativní v tvorbě článků, videí, podcastů a dalších interaktivních prvků, které skutečně zaujmou naše čtenáře i diváky a zapojí je přímo do dění. Věříme, že nám podařilo vytvořit tým, který bude flexibilnější a atraktivnější, a zároveň lépe propojí komerční obsah s celkovým obsahovým ekosystémem našich médií. Při tom všem však stále budeme dbát na zachování redakčních standardů, kvality a transparentnosti vůči našim čtenářům a uživatelům. Tímto přístupem přispějeme k budování jejich dlouhodobé loajality,” doplňuje nová šéfka Content týmu Lucie Zadák Pěnkavová.