Zpět na Blog
Spolupráce

Rok 2024 je pro nás rokem obsahu. V mediálním domě vzniká velké contentové oddělení pod taktovkou Lucie Zadák Pěnkavové

Czech News Center v rámci digitální transformace průběžně restrukturalizuje své byznysové oddělení. První novinkou letoška je téměř třicetičlenný tým zaměřený kompletně na komerční obsahovou agendu. Povede ho Lucie Zadák Pěnkavová.

Takzvaný “Content tým” zajistí veškerou práci s komerčním obsahem pro inzerenty našeho mediahousu. Od tvorby strategie přes kreativu až po samotnou produkci, ať už se jedná o formáty v tisku, v onlinu, videa, podcasty, nativní reklamu nebo třeba rádiové spoty. Oddělení vzniklo reorganizací stávajících týmů v kombinaci se zcela novými rolemi. 

“Je to další a celkem přirozený krok v rámci naší strategie tvorby a monetizace obsahu. Komerční obsahové spolupráce jsou dlouhodobě na vzestupu a my potřebujeme být v této agendě maximálně agilní a kompetentní. Dobře udělaná obsahová strategie je pro značku klienta, potažmo i jeho prodeje, jedním z vůbec nejefektivnějších způsobů komunikace.  Proto dávalo smysl předělat stávající fungování a ještě blíž napojit všechny týmy, které mají s tvorbou obsahu pro klienty co dočinění, a ty doplnit. Vše maximálně efektivně, třeba tak, jak fungují úspěšné agentury. Slibuji si od toho ještě větší sílu našeho jména na trhu ve spojení právě s contentovou strategií, skvělým cílením a kvalitou kreativy i finálních výsledků, které citlivě zapadají do DNA každého našeho média nebo produktu,” říká ke změnám Martina Říhová, generální ředitelka Czech News Center. 

Obsahové oddělení sestává z konzultantů, kteří vytvářejí strategie ideálního propojení komerční a redakční spolupráce, a tvůrců, kteří se zaměřují na produkci, ať už se jedná o copywriting, grafiku, nativní reklamu, mailing, tvorbu rozhlasových spotů nebo kompletní foto a video tvorbu. Má však i speciální sekci zaměřenou na spolupráce formou barterů nebo kompletní přípravu komerčních časopisů a jim podobných formátů na klíč. Obsahový tým je úzce napojený i na tým věnující se komerčnímu využití sociálních médií. 

“Chceme vytvářet ještě lepší a kvalitnější obsah, který bude cíleně přizpůsoben potřebám a zájmům publika našich klientů. Snažíme se být inovativní v tvorbě článků, videí, podcastů a dalších interaktivních prvků, které skutečně zaujmou naše čtenáře i diváky a zapojí je přímo do dění. Věříme, že nám podařilo vytvořit tým, který bude flexibilnější a atraktivnější, a zároveň lépe propojí komerční obsah s celkovým obsahovým ekosystémem našich médií. Při tom všem však stále budeme dbát na zachování redakčních standardů, kvality a transparentnosti vůči našim čtenářům a uživatelům. Tímto přístupem přispějeme k budování jejich dlouhodobé loajality,” doplňuje nová šéfka Content týmu Lucie Zadák Pěnkavová

Tagy:

Spoluprácestrategiecrossmediacnc nativeContent Studio CNC

Co se u nás právě děje?