Zpět na BlogPrávě nabízíme
Náš Business Intelligence tým vám pomůže nasadit nové měření Google Analytics 4!
1 minuta
Jste připravení na konec Google Analytics Universal?
Příští rok končí Google Analytics Universal a v rámci webové analytiky vám můžeme na webových stránkách nasadit nové měření Google Analytics 4 (GA4) přes tzv. Google Tag Manager, případně vás zapojit do měření Gemius. Naučíme vás pracovat s prostředím GA4. Vysvětlíme, co pro vás znamená sampling dat a zda nevyužít i možnosti napojení do nástroje BigQuery, díky kterému můžete pracovat s plnými daty bez samplování. Pokud budete mít zájem, archivujeme vám stará data z Google Analytics Universal.
Co můžeme nabídnout po konci Google Analytics Universal:
IMPLEMENTACE:
- vytvoření implementačního manuálu pro GA4
- technické řešení napojení GA4 na cookie lištu
- nasazení GA4 přes Google Tag Manager
- možnosti využití server-site Google Tag Manager
- jednorázové testování správnosti nasazení
ZPRACOVÁNÍ DAT:
- zpracování pravidelného reportingu dat GA4 v BigQuery
- napojení dat BigQuery do ETL systémů, např. Keboola
- zpracování datové architektury v BigQuery přes vrstvy (L0, L1, L2 ..)
- napojení dat BigQuery do vizualizačních nástrojů např. Tableau, Data studio, PowerBI
- složitější analýzy dat, např. klastrová analýza, prediktivní modely
- archivace dat v BigQuery
V rámci konzultace a nasazení nové webová analytiky nabízíme tři základní balíčky:
- GA4 BASIC (10-15 hodin)
- GA4 EXTENDED (20-25 hodin)
- GA4 ADVANCED (150-300 hodin)
V případě zájmu se prosím neváhejte obrátit na e-mail dusan.gajdostik@cncenter.cz.