CNC v poločasu transformace. Na konferenci Cross-mediální inspirace jsme sdíleli dosavadní zkušenosti
Snažíme se inspirovat dobrými příklady z praxe, a stejně tak i to, co nám funguje, předávat dál. Co nás za poslední měsíce posunulo v naší vizi stát se jedničkou na trhu? Jak hledáme ty nejvhodnější cesty pro distribuci obsahu k jeho konzumentovi tak, aby byl doručen nejlepším možným způsobem a divák či čtenář, zkrátka uživatel, s ním strávil co nejvíce relevantního času? Jaké ovoce nese transformace mediahousu takové velikosti, a co jsou naopak těžkosti, se kterými se každý, kdo transformuje, běžně setkává? Na všechny tyto otázky jsme se snažili odpovědět na květnové akci Cross-mediální inspirace 2022, a vy jste mohli být u toho.
👉🏼 Pokud ne, můžete se klidně podívat na video záznam z konferenční části akce, která stála rozhodně za to.
Čtyři hodiny nabité zkušenostmi, ukázkami z praxe a postřehy nás i našich partnerů a inzerentů. Zdá se to hodně, ale uteklo to! Atmosféru na začátku naladil významný zahraniční host Steffen Damborg, Digital Transformation Advisor v asociaci WAN-IFRA (World Association of News Publishers). Jako zcela nezávislý arbitr transformace mluvil o budoucnosti médií, co nejčastěji změnu brzdí, o tištěných titulech nebo co jsou v optice digitalizace nejdůležitější investice.
Na Steffena navázal Josef Pokorný, náš klíčový Business Intelligence analytik, který vyslovil základní prerekvizity k tomu, jak vlastně vybudovat data-driven company a kde všude lze data následně využít. Co-CEOs Juraj Felix s Tomášem Stránským odpovídali na otázky na tělo, jak jinak než na ty úzce spojené se změnami a jejich dynamikou v CNC.
Snažili jsme se také ukázat naše vlastní transformační projekty trošku hravější formou, a tak bylo možné se podívat pod drobnohledem třeba na vizi prémiového obsahu (v moderované diskuzi se zástupci/šéfredaktory titulů E15, Reflex a F.O.O.D.) nebo jak pracujeme s mladou generací prostřednictvím aktivit pro mladé od redakce HeyFomo.cz nebo vlastních esportových projektů. Samozřejmě jsme se, společně s kolegy z Czech Video Center, dotkli i problematiky branded contentu nebo ukázek (nejen živé) video produkce, který může být sexy nejen v marketingové, ale také v interní komunikaci.