„Nové logo E15 pracuje se svěžejšími kulatými tvary, novým fontem i modernějším odstínem pro značku typické červené barvy. Zakulacení reprezentuje určitou dynamiku a kreativitu, které jsou pro obsah E15 bezpochyby typické. Je to první velká vizuální proměna od vzniku brandu v roce 2007. Poslední měsíce prochází E15ka silným vývojem, rozšiřuje svou cílovou skupinu, se kterou chce lépe pracovat, neustále zkvalitňuje obsah, snaží se dynamicky reagovat na to, co chce její publikum, a také samozřejmě na dění ve světě byznysu,” říká ke změně Martina Bédiová, brand manažerka titulu E15.
Refresh loga pak není jedinou změnou. Faceliftu se dočkal i pravidelný měsíční E15 Magazín. Nejen zvenku, s novou vizuální identitou nebo gramáží, kterými se chce přiblížit kategorii tzv. coffee table magazínů, ale i obsahem. Nově nabízí nad rámec typicky byznysově zaměřených témat také více článků z oblasti životního stylu, módy, gastronomie nebo cestování.
„Poprvé držíte v rukou vydání, které má ambici stát se průsečíkem kvalitního života a byznysu. Ten se v něm proto snoubí s tématy o životě, inspirativních osobnostech a o jejich pohledu na něj. Pojďme tvořit budoucnost společně, letí okolo nás a zůstat jen divákem by byla škoda. Přeji vám inspirativní čtení,” uvádí první číslo E15 Magazínu v novém kabátku jeho šéfredaktor Nikita Poljakov. Ten se společně s týmem rozhodl premiérové číslo věnovat tématu e-commerce, kterému patří také blížící se několikadenní akce pořádaná pod touto značkou, International E-Commerce Summit.
„Právě svět eventů, ale také třeba oblast podcastové tvorby nebo speciálních obsahových newsletterů jsou další sféry, kde se mohou naši fanoušci těšit na spoustu novinek. A samozřejmě i naši potenciální partneři, “ doplňuje Poljakov.