Zpět na Blog
Data a statistiky

Co se aktuálně čte? V regionech vítězí Blesk

1 minuta
Kdo říká, že print už není v oblibě, ten rozhodně nemluví o našich značkách! Máme radost, že se jim i v této době daří, a obzvláště pak v regionech. Například podle posledních čísel Media projektu je deník Blesk jasnou jedničkou v Čechách i na Moravě. A není to pod střechou CNC jediný úspěch.

Deník Blesk hraje prim mezi čtenáři v regionech, navíc si pořád dokáže najít i nové publikum. Z posledního srovnání čteností Media projektu (pro zmíněné regiony) vychází nejen jeho dominance, co se celkové čtenosti týká, ale také meziroční posílení pozice ve vybraných krajinách. Jeho čtenost vyrostla ve středních Čechách, kde si tak nadále drží výrazné prvenství, a povyrostla i na severu Moravy a na východě Čech.

Čtenost deníků v regionech dle Media projektuZdroj: Čtenost deníků v regionech za období 3Q 2021-2Q 2022 (v tisících)

 

Těší nás nové výsledky čtenosti našich tištěných titulů, a zejména skutečnost, že jsme s deníkem Blesk potvrdili vedoucí pozice nejčtenějších novin v Čechách i na Moravě. Svoji dlouhodobou dominanci náš deník udržuje ve středu Čech, kde v meziročním srovnání dokonce povyrostl.  Vedoucí pozici si stále drží i na jihu a na severu Čech či na severní Moravě. Tyto pozitivní výsledky čtenosti nám přinášejí skvělé předpoklady při tvorbě komunikačních řešení nejen pro regionální klienty CNC,” říká Richard Fajtl, area business manažer v Czech News Center. 

 

TOP 3 placené deníky dle čtenosti v krajích

TOP 3 placené deníky v krajích, zdroj Mediaprojekt 3Q 2021 – 2Q 2022

 

Nejen v regionech má CNC print stále svou základnu

Meziroční čísla jasně ukazují, že i další CNC značky si stále dokážou získávat (i nové) publikum. Ačkoliv globální trend je takový, že téměř všechny měřené deníky, ve srovnání s předchozí vlnou Media projektu, zaznamenaly mírný pokles, Blesk je i nadále právě mezi deníky hlavním lídrem. Blesk magazín zůstává nejčtenějším periodikem na trhu (aktuálně 862 tisíc čtenářů na vydání), a mezi společenskými časopisy zůstává nejčtenějším Nedělní Blesk, který si meziročně dokonce polepšil o 9 tis. čtenářů (+2%). Blesk pro ženy je nadále jedničkou mezi ženskými tituly s meziročním nárůstem o 1% (+4 tis. čtenářů). Nejčtenějším časopisem mezi zpravodajskými týdeníky zůstává Reflex s 249 tis. čtenáři.

Z titulů CNC zaznamenaly největší meziroční nárůst tyto tituly:TOP 3 růstové tituly v CNCZdroj: srovnání aktuálních čteností z Media projektu za 3Q 2021 - 2Q 2022

 

Inzertní nabídky skládáme vždy s dalšími mediatypy, zejména s onlinovou částí, abychom nabídli klientům nejefektivnější cross-mediální oslovení cílové skupiny. Díky těmto kombinacím, přesnému online cílení na zájmy uživatelů, spojenému s opakovaným oslovováním pomocí retargetingu, a dalším individuálním cílením zaměřeným například na mobilní zařízení, se nám daří oslovovat až 85 % české populace,” doplňuje Marian Brzobohatý, další z area business manažerů.

 

Tagy:

printměřeníBIBLESKcrossmedia

Co se u nás právě děje?