Zpět na Blog
Tiskové zprávy

ACEMA Credit Czech spustila kampaň s dronem Acemákem. Zprodukovalo ji Content Studio

Přední český poskytovatel nebankovního financování ACEMA Credit Czech spustil novou reklamní kampaň. Herec William Valerián a dron Acemák společně poukazují na využívání moderních technologií v prémiové nebankovce a představují její výhody oproti tradičním bankám. O produkci se postaralo Content Studio z CNC.

ACEMA v uplynulém roce výrazně investovala do zavedení moderních technologií, které zejména živnostníkům a soukromým firmám ještě více zjednoduší a urychlí přístup k nebankovnímu financování. „Sektor finančních služeb se dynamicky vyvíjí a využívání nejnovějších technologií je v dnešní době nutností. Z našich více než 20letých zkušeností dobře víme, že při výběru poskytovatele úvěru je jedním z klíčových parametrů rychlost získání finančních prostředků. V rámci našich sofistikovaných firemních procesů dnes využíváme technologie, které například velmi rychle, důsledně a s minimální administrativní zátěží pro klienty hodnotí jejich schopnost splácet,” uvádí Lukáš Zaňák, předseda představenstva společnosti ACEMA Czech Credit.

Využívání moderních technologií s sebou přineslo i potřebu změny v komunikaci značky ACEMA. Cílem nového komunikačního konceptu je nejen poukázat na technologické změny předního českého poskytovatele nebankovního financování, ale také představit jeho hlavní výhody oproti tradičním bankám. Lukáš Zaňák k tomu doplňuje: „Schválení úvěru i samotné připsání peněz na účet klienta je u nás oproti tradičním bankám velmi rychlé. Peníze získají klienti obvykle do 48 hodin od podpisu úvěrové smlouvy, a to bez zdlouhavého papírování a zbytečného lustrování v nejrůznějších registrech.” ACEMA se profiluje jako prémiová nebankovní společnost, která se vymezuje vůči ostatním nebankovkám a je pro klienty první volbou po bankách. Proto je také jejím mottem Když to nejde v bance, pomůže ACEMA.

Návrh nového kreativního konceptu vznikl v rámci interního marketingového týmu a hlavním maskotem se stal dron Acemák. Ten je nedílnou součástí reklamních videospotů, online bannerů a dalších komunikačních kanálů společnosti. „Každý si pod pojmy jako moderní technologie, umělá inteligence nebo fintech může představit něco jiného. Proto jsme se rozhodli zábavnou formou přiblížit používané technologie právě dronem, kterému říkáme přátelsky Acemák,” vysvětluje Radek Janák, Brand Manager společnosti ACEMA Czech Credit.

V reklamním videospotu vystupuje herec William Valerián z Klicperova divadla Hradec Králové. Během 65 vteřin sehraje pro řadu živnostníků a podnikatelů dobře známou scénu, ve které banka zájemci o úvěr zamítne jeho žádost nebo vyžaduje doložit spoustu zbytečných dokumentů. Situaci naštěstí zachrání dron Acemák, který bleskově vyřídí veškerou administrativu spojenou se sjednáním úvěru. Reklamní videospot je připraven i ve zkrácené 20 vteřinové stopáži.

Videa budou využívána v rámci kanálu YouTube, na stránkách online médií, na sociálních sítích společnosti a rovněž na webu acema.cz. Spuštění nových reklamních spotů je naplánováno na letošní březen. Radek Janák dále doplňuje: „O produkci spotů se postaralo Content Studio mediálního domu Czech News Center, kde natáčení také probíhalo. Režie se ujala zkušená Martina Nosková. Na výrobě spotů se také dále podíleli například kameraman Tomáš Sovinský, střihač Adam Blaha, animátor David Hanuš a fotograf Filip Kopecký. Produkčně výstupy zaštítil Robin Trantina.” Kromě reklamních videospotů jsou připraveny i rádiové spoty ve stopážích 25 a 10 vteřin.

Tagy:

reklamavideocontent studio

Co se u nás právě děje?