Advertorial je propracovaný článek na pomezí reklamního a redakčního formátu. Staví nejen na kvalitním textu, ale i na interaktivních infografikách. Na čem se to projeví? Na úspěšnosti kampaně i čase, který s vaším obsahem čtenář stráví.
Cross aneb dvě mouchy jednou ranou
Čtenáře z portfolia Czech News Center dobře známe, a proto víme, jaký obsah je baví. U každého advertorialu proto garantujeme čtenost 10 000 už za 2 týdny. Zpracujeme ho během 14 dní. Formát běží v průběhu kampaně na relevantních webech v rámci portfolia CNC. Maximální dosah a zviditelnění vaší značky vám zajistí crossová varianta. Obsah vyjde současně v onlinu i ve vámi vybraném magazínu v printu. Zásah! Podařilo se vám trefit dvě mouchy jednou ranou.
Složitá témata s lehkostí
V advertorialech se rozhodně nebojíme složitých témat, a to se čtenářům líbí. Podívejte se, co je opravdu bavilo:
- Advertorial o intimní hygieně – advertorial, který se věnuje citlivému tématu s lehkostí. Vzbudil značný zájem a pomohl zvýšit povědomí o intimní hygieně mezi našimi čtenářkami.
- Advertorial o adrenalinových sportech – dynamicky napsaný advertorial prostupuje dobrodružná atmosféra. Publiku jsme představili nejrůznější adrenalinové sporty, které stojí za vyzkoušení. Infografiky a fotografie zvýšily poutavost textu.
- Advertorial o alkoholové matematice – jeden z našich advertorialů, který překonal veškerá očekávání, se zaměřoval na alkoholovou matematiku. Například jsme v něm informovali o tom, že půllitr dvanáctistupňového piva obsahuje zhruba 1,5x víc alkoholu než velký panák vodky. Neotřelý a informativní přístup přilákal pozornost čtenářů. Výsledkem bylo více než 50 000 přečtení během 6 dní.
Chcete se odlišit od konkurence? Tvořte obsah, který si vaši potenciální zákazníci zamilují. V Content Studiu vám zaručíme úspěch. Kontaktujte nás a posuňte svou značku zase o stupeň výš.