Czech News Center nemá „pouze” širokou paletu online a printových titulů, nebo dalších digitálních produktů a aplikací. Ročně také uspořádáme více než 33 veřejných i firemních eventů, které jsou ve většině případů organickou součástí redakčních projektů. Šíří portfolia tak dokážeme oslovit téměř všechny cílové skupiny. Akce totiž pokrývají jak kulturní, ženská či zdravotní témata, tak třeba mužské a technické záležitosti, gastro, sport či například intelektuální otázky.
Propojení značky s eventem pak může být různé. Může jít o prezentaci firemních produktů, služeb, hodnot či vizí v rámci eventových aktivit, různé reklamní dialogy se zákazníky a jejich aktivní marketingový prožitek. Může se jednat o obsahové partnerství, kdy daná značka úzce participuje na tvorbě obsahu s našimi redakcemi. Nebo například formát product placementu a na to navazující marketingová kampaň, kdy značku velmi přirozeně a citlivě zakomponujeme do redakčního a reportážního obsahu k eventu, a ta se tak stane součástí celkové marketingové kampaně k dané akci (logo, spoty, osobnosti). Pojďme si to ukázat na několika reálných příkladech.
Buď fit s Dietou
Téměř celoroční akce pod titulem Dieta, jejíž koncept míří na čtenáře a čtenářky, co chtějí mít super tělo, kondici, více energie i lepší sebevědomí. Zároveň je pro každého, kdo chce správným směrem nastartovat svůj životní styl. Hlavní cílovou skupinou jsou však ženy ve věku 20 až 49 let.
Projekt je rozdělený do 4 kategorií (Super tělo, Super vaření, Super pohyb a Super proměna), přičemž každá z nich má svůj unikátní koncept. Každá ze čtyř kategorií také vrcholí celodenním workshopem, na který zveme odborníky a významné osobnosti, a ti mohou v daném zaměření účastnice workshopů inspirovat. Z řad čtenářek vybíráme celkem 3, a ty mají možnost projít danou kategorií.
Spolupráce je vhodná pro partnery, kteří se zaměřují na zdravý životní styl, stravování, pohyb, vzdělávání se, módu a krásu a péči o tělo. Projekt probíhá na všech platformách Diety, tedy v časopise, na sociálních sítích (Facebooku a Instagramu) i na webu zeny.cz. Jednotlivé značky se mohou stát partnerem konkrétní kategorie, se zajištěnou exkluzivitou v daném segmentu, z workshopu pro ně pak vytváříme videa a další formáty pro využití na sociálních sítích na míru, to lze doplnit třeba ještě o product placement na workshopu a věcné dárky pro účastnice projektu či třeba testováním produktů.
V roce 2021 jsme se například spojili se značkou Bonduelle. Ta chtěla odprezentovat svou řadu konzervovaných luštěnin a řadu Mini, které se staly součástí zdravých a lehkých receptů připravovaných na workshopu „Super vaření”. Recepty osobně připravoval „grillmaster” a uznávaný šéfkuchař David Izák. Produkty se tak staly přirozenou součástí inzertních i redakčních výstupů. Byly vidět jak v klasických inzertních formátech v printu i na webu, tak v rámci obsahové spolupráce s redakcí titulu Dieta. Mluvilo se o nich vždy, když přišlo do hledáčku téma (kategorie) Super vaření. Produkty Bonduelle se staly i součástí workshopu v této kategorii, kde byly použity jako suroviny do zdravých a lehkých receptů. Pro zmíněného partnera jsme sami vytvořili rozsáhlý foto content pro vlastní využití a stejně tak klientské video na míru. Společně se nám tak v průběhu projektu podařilo zasáhnout na 100 000 čtenářek v printu, téměř 1,5 milionu v onlinu a kolem 100 000 followerů na sociálních sítích.
Bavila by vás obdobná spolupráce? Ozvěte se kolegyni Šárce na email sarka.kamarytova@cncenter.cz.
Festival ABC
Festival ABC je dvoudenní zábava pro celou rodinu s vědecko dobrodružným celodenním programem. Na festivalu probíhají soutěže, workshopy, ukázky, přednášky, vědecké experimenty a tombola. Program je také doplněn o stánky partnerů a vystavovatelů. Event má kapacitu 15 000+ návštěvníků, a ti se v roce 2022 společně setkají v Národním zemědělském muzeu poslední květnový víkend.
Víkendový event je opravdu cílený na celou rodinu. Jeho středobodem je venkovní podium, s moderátorem a velkou LED televizí, kde probíhají po celý den přednášky zajímavých a dětem blízkých osobností (sportovec, youtuber, sběratel, automobilový závodník, chemik, cestovatel….cokoli co baví kluky a holky napříč generacemi) . Ve vnitřních i venkovních prostorách muzea jsou pak dále rozmístěny i stánky partnerů, na kterých probíhají ukázky, workshopy a předváděcí akce. Cílem je, aby si děti mohli s rodiči vše vyzkoušet. Součástí akce je pak ještě vědomostní hra napříč celým muzeem. Za správně zodpovězené otázky děti získávají tombolový lístek, a 3 x denně probíhá losování o věcné ceny.
Partneři mohou kromě svého stánku s vlastním programem nebo brandovou prezentací využít i propojení s dílčími částmi programu, jako je třeba školička vaření nebo hrací/gaming zóna, která sklízí v každém ročníku velký obdiv. Jak už název napovídá, festival je primárně spojen s časopisem a webem ABC, které mají 155 tisíc printových a 150 tisíc online čtenářů.
Pokud vidíte na květnovém eventu svůj potenciál, napište mi na email ivona.firicka@cncenter.cz.
E15 International E-commerce Summit
Čekají nás samozřejmě i další eventy, jako třeba E15 International E-commerce Summit. V termínu 23. a 24.3. pořádáme již po třetí největší český hybridní summit v prostorách Pražského hradu věnovaný e-commerce, který trvá 2 dny a je moderovaný osobnostmi e-commerce.
Na akci na Pražském hradě v prostorách Martinického paláce bude možné celé dva dny nejen poslouchat inspirativní přednášky, přes 50 speakerů, panelové diskuse, rozhovory, ale rovněž se aktivně zapojit do diskusí či networkingu, který bude probíhat po celou dobu akce v přilehlých saloncích. Účastníci budou mít k dispozici i záznam z celé akce, takže to, co nestihnou během networkingu, si budou moci pustit dodatečně.
Program jsme v posledních dnech aktualizovali a na akci rozebereme i aktuální hrozby, včetně diskuzí o tom, jak jim čelit. Od toho, jak v kyberprostoru chránit sebe a svoji firmu, dopady na společnosti, přes inflační výzvy, úbytek pracovníků způsobený válečným konfliktem, až po konkrétní možnosti jak pomoci současnou krizi zvládnout.
Pokud chcete na akci prezentovat, být součástí panelu, či jinou formou spolupracovat, kontaktujte klidně jan1.novotny@cncenter.cz.