Více praxe, více propojení
Zástupci z Czech News Center ukázali během svých prezentací, co vše je možné v dnešní době dokázat správně nastavenou marketingovou komunikací. Tento mediální dům využívá na všech frontách své portfolio, které je opravdu bohaté. Zaměřují se v současnosti hlavně na crossové projekty, které propojují jak printové, tak online produkty. Klienti se dozvěděli o zajímavých novinkách a trendech v marketingové komunikaci nejen u nás, ale i to, co zajímavého se děje na tomto poli ve světě. Účastníci měli možnost s odborníky z Czech News Center diskutovat o řadě aktuálních témat: Pozornost a efektivita reklamy, Světový šampion v nativní reklamě, Podcasty a influencer marketing, Generace Z nebo Power of print.
Generace Z jako nepolapitelná skupina?
Prezentace Martina Hanzala o generaci Z odkryla mnohé o této ne zcela snadno uchopitelné skupině. V dnešní zrychlené době jste si možná už povšimli, že jednotlivé generace dospívají rychleji než ty předešlé. Jsou mezi nimi také výrazné rozdíly. Do generace Z řadíme lidi narozené v letech 1995–2015. Zetkaři vyrůstají s mobilem od dětství a jejich preferovaný způsob komunikace je právě přes chytrý telefon. Podle toho také konzumují mediální obsah a Czech News Center s tím samozřejmě umí pracovat. Pokud tedy potřebujete oslovit právě tuto cílovou skupinu, dokážou vám pomoci.
Printová média stále žijí
Kolikrát jste si už někde přečetli, že tisk je mrtvý. Omyl. Pořád je tady s námi a pořád je velmi oblíbený. Richard Fajtl představil nosné atributy, na kterých printová média a inzerce stále pevně stojí. Patří mezi ně kreativita, hmatatelnost, důvěryhodnost, přirozenost a jedinečnost. Inzerce je v dnešní době plnohodnotnou součástí každého časopisu nebo novin. Marketingová komunikace je jednoduše důležitá jak pro velké firmy, tak i pro menší a rodinné podniky. Záleží jenom na vás, jestli si necháte poradit od odborníků v Czech News Center.