Jak idvert funguje
Reklamní obsah se zobrazuje na prémiových pozicích významných online portálů. Tím, že uživatel neopouští prostor a kontext daného média, dosahuje Idvertorial vysoké důvěry cílové skupiny. Další velkou výhodou idvertu je, že články klientům napíšou naši redaktoři, kteří dané weby znají a pracují s nimi každý den. Tím klientovi zajistíme, že obsah bude skutečně ladit s redakčním obsahem.
V rámci kampaně připravíme tři až čtyři články, které současně vypublikujeme na vybraných webech. Každý článek má navíc hned čtyři úvodní fotky a titulky. Chytrý algoritmus pak sám upřednostňuje zobrazování těch úspěšnějších a nejčtenějších, které na vybraném webu ukazuje nejvíce. Tím maximalizuje účinek celé kampaně. Součástí každé je pak i její optimalizace.
Cílíš, cílím, cílíme
Další obrovskou výhodou, kterou vám žádný klasický PR článek nezajistí, je možnost efektivního cílení. Kromě klasického floatingu (idvert běží na více než 40 našich webech) si můžete každou kampaň přímo zacílit. A to nejen behaviorálně, podle věku a specifických zájmů, ale nově také i dle regionů. I to je jeden z důvodů, proč je idvertorial stále více vyhledávaný u regionálních klientů. Samozřejmostí je i možnost koupit idvert v “packu”, kde jsou vybrané skupiny v segmentu ženském, mužském nebo třeba zpravodajském.
Idvertorial nebo advertorial?
Díky naší novince idvert cross můžete mít snadno obojí. Nejúspěšnější článek z online kampaně vám totiž můžeme díky idvert cross překlopit do vybraného titulu v tisku. A funguje to i obráceně. Pokud si primárně printový klienti chtějí vyzkoušet idvert v praxi, umíme z jejich advertorialu udělat i naopak idvertovou kampaň, a to včetně sepsání všech potřebných článků.