Zpět na Blog
Spolupráce

Sazka vsadila na olympijskou czechteam.tv. Její sponzorované sportovní studio trhalo rekordy

Máme už sice v patách zimní olympijské hry, ale ještě naposledy se společně ohlédneme za těmi prázdninovými. Do letní olympiády jsme se totiž pořádně obuli a měli z toho prospěch nejen fanoušci, ale i naši klienti. Pro czechteam.tv jsme vymysleli třeba interaktivní pořad Sazka studio Stromovka. A se svými 3,18 miliony zhlédnutí se stal jednou z nejsledovanějších relací celého tohoto letního sportovního svátku na naší online platformě. Nebyla by to správná případová studie, kdybyste v ní nenašli spoustu inspirativních čísel. Tak tři, dva, jedna,... start!

Olympijská internetová televize czechteam.tv je dílem mediálního domu Czech News Center, internetové televize mall.tv, Českého olympijského výboru a komunikační skupiny WPP. Během letní olympiády v Tokiu přinášela díky této silné kombinaci partnerů vypiplanou technologii a s ní hodně unikátní obsah, který jsme navíc spojovali se značkami. Ať už se jednalo o pořady či streamování přímo z Tokia, inspirativní či dokumentární tvorbu přibližující příběhy našich sportovců, nebo třeba interaktivnější počiny. 

Sazka a třetí nejsledovanější pořad czechteam.tv

Příkladem posledního by mohlo být zmíněné Sazka studio Stromovka, které tu bylo pro sportovní fanoušky skoro celou olympiádu,  každičký den od 23. 7. až do 8. 8. 2021, s délkou mezi 60 až 90 minutami. Fanoušci mohli show studia sledovat buď živě, a to v pražském Olympijském festivalu ve Stromovce, nebo nasát atmosféru přes obrazovku. Studio bylo v celé své kráse výrazně brandováno Sazkou, coby klíčového sponzora. Jeho hlavní moderátorskou dvojicí byli populární moderátor Tomáš Zástěra a Tomáš Verner, bývalý český krasobruslař. 

Živě moderované studio bylo naplněno reportážemi, hosty i pravidelným spojením na redaktory do Tokia. Nikdy nechybělo pásmo nejlepších momentů z posledních 24 olympijských hodin, reportáže dne ani živé rozhovory se sportovci a medailisty, kteří dorazili přímo do olympijského parku. Na pódiu se takto vystřídalo přes 70 různých osobností, mimo jiné i olympijských vítězů těch aktuálních nebo minulých olympijských her, kteří se představili pod logy Sazka. Mezi nimi třeba i Lukáš Krpálek, Josef Dostál a Radek Šlouf nebo Jiří Prskavec, Barbora Strýcová či Ben Cristovao. 

Sazka Studio umělo hlavně dobře reagovat na aktuální dění. A veškeré dění ze Studia bylo přitom samozřejmě k vidění i online. Přenosy se vysílaly živě i v záznamu na šesti hlavních publikačních platformách: samotné czechteam.tv, isport.cz a mall.tv, na Facebooku a Instagramu, a v neposlední řadě na HbbTV ČT. Na základě toho byla ještě vytvářena kratší sumarizační videa (49). Zmíněný obsah nasbíral celkově 3, 18 milionu kvalitativně úspěšných zhlédnutí, ať už živě, ze záznamu či výstřižků.

sazka 1

Kdo není na „sockách”, jako by nebyl

Plánovaná vizibilita brandovaného obsahu by nemohla fungovat bez zapojení sociálních sítí. Ty se staly důležitým distribučním kanálem obsahu a pomáhaly jej šířit efektivně přímo k divákům. Diváky pak zároveň vedly dále, a to rovnou na platformy czechteam.tv a isport.cz pro více získání více informací. Na sociálních sítích získal obsah Sazka studia více než 40.000 “To se mi líbí”, přičemž jsme vsadili na:

  • Facebook
    • Český olympijský tým
    • Deník Sport
    • MALL.TV
    • sportovní svazy (earned)
  • Instagram
    • Český olympijský tým
    • Deník Sport
    • MALL.TV
  • Twitter
    • Český olympijský tým
    • Deník Sport
  • Tik Tok Český olympijský tým

Vůbec nejpopulárnějším videem na Facebooku se stal příběh ztráty a znovunalezení medaile Romana Šebrleho. Získal 337 tisíc zhlédnutí. 

sazka 2

Další vizibilita? Máme média

Do šíření obsahu Sazka studia Stromovka byla zapojena i média Czech News Center, s největším důrazem na deník iSport.cz, který využíval jak aktuální výstřižky ze studií (vč. brandingu), tak denně vysílal na své hlavní stránce živě Sazka studio Stromovka.

Jak vidí Andrea Sestini Hlaváčková kritiku Karolíny Plíškové?” bylo nejsledovanější video olympiády na iSport.cz.

Zmínili jsme branding, který je u takového formátu samozřejmostí. Na platformě czechteam.tv byl obsah plně brandován jak v názvu, tak vizuálně, pro zajištění maximální vizibility značky Sazka. Stále však s ohleduplností pro divákovy oči, aby na něj reklama nepůsobila příliš přehnaně nebo rušivě. Sponzorské plnění Sazka studio Stromovka obsahovalo v každém pořadu:

  • sponzorský odkaz Sazka na začátku a konci pořadu
  • Injektáž Sazka (každé 3-4 minuty)
  • Záběry na stage s brandingem Sazka (míče, vizuály, loga)

Kromě toho byla vizibilita doplněná ještě o emailing. A díky tomuto rozmanitému online-offline propojení docházelo k amplifikaci prezentace Sazky jakožto sponzora olympijského obsahu.

sazka 3

Tagy:

Spoluprácecase studyMALL.TVcrossmediasportSazkaiSport.czolympiádareklamaČOVvideo

Co se u nás právě děje?