„Pro postupnou změnu designu jsme se rozhodli z toho důvodu, abychom ukázali, že na
Mimibazaru začal pracovat nový tým, který bude mít okamžité výsledky a bude vidět, že pracujeme na vylepšování celého webu,“ vysvětluje Head of Ecommerce Martin Slavík proč se nepředělává celý projekt najednou.
„Struktura návštěvníků mimi webů v ČR je prakticky stejná, Mimibazar nabídne vysokou afinitu pro ženy 25-44 let. Změnou grafické identity jdeme naproti mladší části cílové skupiny, protože starší design nesplňoval její očekávání. Podle našich dat s námi uživatelky zůstávají dlouhodobě, připravujeme si tak půdu pro dlouhodobý růst,“ doplňuje Jan Sladovník, Performance Ecommerce manager CNC.
Mimibazar klientům kromě zacílených displayových kampaní nabízí nativní kampaně – soutěže a testování, které nabízejí aktivní zapojení uživatelů se značkou klienta. „S návštěvníky, kteří interagovali s danou nativní kampaní poté dokážeme pracovat v našem reklamním systému, čímž výrazně zvýšíme efektivitu kampaní klienta,“ dodává Jan Sladovník.
Jan Sladovník nastoupil do Czech News Center v září 2020 právě do týmu ecommerce, do kterého nyní patří weby Mimibazaru a skupina cenových srovnávačů Hledejceny.cz. Mimibazar.cz navštívilo v sezóně v listopadu 997 tisíc reálných uživatelů, kteří udělali přes 20 milionů zobrazených stránek. Jedná se o obsahově široký web, který nabízí nejen prodej a nákup nového či použitého zboží, ale také diskuse, recepty, recenze, poradny i lifestylový magazín. Do skupiny Mimibazar patří také Mimibazar.sk, Mimiaukce.cz, Mimiaukcia.sk a Mimishop.cz.