Jak partnerství funguje
Pokud přemýšlíte, jak zajímavě a nenásilně zvýšit povědomí o vašem produktu, je pro vás obsahové partnerství s Kvízuj ideální. Způsoby, jak se s touto vědomostní soutěží spojit, jsou hned dva. První z variant je tzv. sponzorovaný kvíz, kde vám do kvízů vložíme vaše vlastní otázky. Vy si jen vyberete, zda se budou týkat vašeho brandu nebo například produktové novinky. Tak je dostanete snadno a efektivně do většího povědomí. Druhým způsobem, jak se s naším Kvízuj spojit, je sponzorovaná soutěž. Hráči soutěží o věcné ceny, které do soutěže věnujete.
Kvízování se značkou Tefal
Hned mezi prvními, kdo si spolupráci s Kvízuj vyzkoušel, byla firma Tefal. Ta do soutěže věnovala věcnou cenu, o kterou se celý poslední říjnový týden kvízovalo. O možnosti soutěžit s touto značkou jste se pak mohli dozvědět nejen ze samotné aplikace, ale také díky FB příspěvkům, mailingem newsletteru Recepty.cz nebo PR článkům, které byly publikované na webech maminka.cz a mimibazar.cz. Ty jsou také součástí promo balíčku, který připravujeme u každého partnerství.
I když vítězka byla jen jedna, soutěž se zobrazila 12,5 tisícům uživatelům a zúčastnilo se jí více jak čtyři tisíce soutěžících (4 113). Velice důležitá byla pro nás ale i doba strávená s kvízem, která přesáhla šest minut. Tedy čas, který strávil uživatel s touto konkrétní značkou.
Zaujala i soutěž s Oktagonem
Dalším partnerem soutěže Kvízuj byl pořadatel zápasů MMA, Oktagon. O vstupenky na oblíbené zápasy se hrálo začátkem prosince a i když soutěž trvala pouze tři dny, své fanoušky si našla. Tentokrát jsme kromě proma na Facebooku využili také mailingovou rozesílku databáze Kvízuj a redakce iSport, která o zápasech MMA pravidelně informuje své čtenáře. Jen díky tomuto spojení se informace o soutěži dostala e-mailem k 75 tisícům odebírajících. Klient se kromě poutání formou PR článku na webu iSport.cz rozhodl i o podporu inzerátem zakoupeným do deníku Sport. Ten obsahoval i QR kód s odkazem na Kvízuj soutěž. Tu si tak za pouhé tři dny zobrazilo 9 892 fanoušků a přímo o vstupenky si zakvízovalo 3 tisíce hráčů. I v tomto případě se podařilo udržet pozornost a průměrná doba strávená u každého kvízu byla skoro šest minut...
U obou partnerství se nejen díky číslům ukázalo, že tyto formy spolupráce fungují a čtenáři na ně reagují pozitivně a s nadšením. Pro klienty je to pak samozřejmě zajímavá cesta, jak na svůj produkt a brand nenásilně upozornit.
Tak co? Stanete se dalším partnerem Kvízuj právě vy?