Zpět na Blog
Spolupráce

Lidé milují sportovní videa. Czechteam.tv naváže s olympiádou v Pekingu na úspěšnou letní premiéru

4 minuty
Novinka czechteam.tv začala vysílat 1. července 2021. Tato digitální platforma, která vznikla propojením mediálního domu Czech News Center, internetové televize Mall.tv, Českého olympijského výboru a komunikační skupiny WPP, přinesla fanouškům unikátní informačně-zábavní obsah ze zákulisí letních olympijských her v Tokiu. K tomu můžeme přičíst ještě netradiční marketingové formáty pro partnery a rozmanité pokrytí napříč různými mediatypy.

První vlna před olympiádou: Fanoušci si krátí čas při čekání

Už v první vlně před olympiádou uvedla czechteam.tv kolem 20 videopořadů, tedy téměř 200 epizod. Fanoušci sportu si tak mohli zkrátit čekání na vele-událost více než 600 minutami rozmanitého sportovního obsahu. Na czechteam.tv pro ně byly připravené archivní pořady z posledního ročníku letní olympiády, ale i první nové příspěvky, které je měly navnadit na jedinečnou atmosféru blížícího se sportovního svátku, a hlavně toho, co nabízí kromě dění na sportovišti. Nové autorské pořady odkrývaly zajímavé příběhy sportovních osobností. Úkolem televize bylo také vynahradit všem sportovním fanouškům možnost, o kterou letos přišli, tedy být přímo na olympiádě v Tokiu, v blízkosti sportovního dění a sportovců. Oproti předešlým rokům, kdy rovněž vznikal rozmanitý obsah z této sportovní události, nabídla czechteam.tv hlubší dokumentární sondu do života sportovců a jejich rodin, ale i tzv. infotainment, tedy zábavné pořady o českých reprezentantech i olympijských sportech.

Druhá vlna se startem svátku: Obsah i výkon překonává očekávání  

Hlavní program začal se startem olympijských her. Czechteam.tv přidala na 19 unikátních pořadů, které bezprostředně zrcadlily každodenní dění olympiády, a okamžité pocity, úspěchy a aktivity našich olympioniků. Celkem odvysílala 39 pořadů, 112 hodin obsahu, 600+ epizod. To vše bylo fanouškovi dostupné na vyžádání (VOD), obohacené i o živě vysílaný interaktivní infotainment, nebo v hybridním vysílání HbbTV České televize. Důležité kanály doplnily ještě Facebook a Instagram a s koncem LOH oslavil projekt nečekaná čísla. Za 16 dní olympiády se vyšplhala sledovanost projektu na 31 milionů views! S 1,8 miliony uživatelů. 

Cttv 1

Privilegium?

Czechteam.tv doplnila sportovní přenosy generálních mediálních partnerů olympiády, těmi jsou tradičně Česká televize a Český rozhlas Radiožurnál. „Oba naši mediální partneři dělají maximum možného v rámci pokrytí olympiády i komunikace sportu. Posílají na hry největší zpravodajské týmy. My jsme je v rámci projektu czechteam.tv doplnili v digitální komunikaci a soustředili se primárně na českou stopu, tak aby naši sportovci byli co nejvíce vidět napříč mediatypy,” říká Tomáš Houska, Head of Media House Českého olympijského výboru. „Unikátní olympijský obsah mimo klasické přenosy produkujeme už od roku 2016. Letos jsme se rozhodli posunout dál a přizvali jsme technologického, produkčního a dramaturgického partnera v podobě tandemu CNC a Mall.tv,” doplnil. Video tým czechteam.tv tak byl kromě zmíněných veřejnoprávních redakcí jediným českým týmem, kdo pořizoval video obsah přímo v místě dění v Tokiu. 

Nej Porady

Spokojení partneři

Klientský obsah rozhodně nemusí být nudný a bavil ve velké míře i fanoušky. To dokládá i fakt, že 6 z 8 nejsledovanějších pořadů bylo právě klientských. Právě na brandovaných pořadech odsledovali fanoušci více než 6,5 milionů minut, tedy 43 % z celkového času, který s projektem sledující strávili.

Na exkluzivní online video obsah navázalo silné napojení v dalších kanálech mediálního domu Czech News Center. Ať už se jednalo třeba o tištěná vydání deníku Sport nebo jiné tituly, včetně těch online. Projekt tak dokázal přinést zajímavý mix pro fanoušky olympiády, ale samozřejmě i pro partnery, kteří mohli kombinovat mediatypy a interaktivní prvky tak, aby zasáhli i zapojili co nejlépe a nejefektivněji svou cílovou skupinu. „My to dokážeme nejen zprostředkovat, ale i průběžně vyhodnocovat a optimalizovat za běhu,” doplnil Juraj Felix, co-CEO mediálního domu Czech News Center. 

„Jedná se o fantastický projekt, kde jsme spojili na míru vytvořený obsah pro naše klienty s jednou z nejsilnějších značek na světě, kterou olympiáda je. V rámci LOH v Tokiu jsme společně s týmem czechteam.tv připravili skvělý produkt pro Toyotu, T-Mobile a řadu dalších WPP klientů. Mám radost, že jsme jako skupina společně s našimi klienty součástí projektu, který má nesmírný potenciál, a to zdaleka nejenom v rámci České republiky,” uzavírá David Lhota, country manažer skupiny WPP.

Studio

 

Tagy:

SpolupráceonlineMALL.TVsportiSport.czolympiádavideo

Co se u nás právě děje?