Hlásíme novou posilu! Vítáme u nás Martina Hanzala, který povede naši interní agenturu
Kdo je Martin?
Martin Hanzal je zkušeným mediálním odborníkem. Více jak 12 let působil v Mindshare, jedné z největší světových mediálních agentur. V březnu 2017 ji na chvíli opustil a vedl Xaxis, oddělení programatického nákupu online reklamy patřící do skupiny GroupM. Do Mindshare se v květnu 2018 vrátil a to přímo na pozici CEO. Martin se podílel na komunikačních kampaních úspěšných globálních lokálních značek jako jsou Ford, Unilever, Nike či Madeta a Budějovický Budvar.
Proč jsme si vybrali Martina?
Jsou to právě regiony, kde cítíme velký potenciál. Martin k nám přichází pomoct vytvořit full servisové oddělení, kde chceme využít především jeho zkušeností s odborným konzultačním prodejem na straně médií spolu se strategickým přístupem využívaném v agenturním prostředí. V obchodním oddělení se bude věnovat přípravě komplexních strategií pro naše klienty, zahrnujících všechny možnosti nejen v rámci CNC, ale také například výkonový marketing či nákupu inzerce v konkurenčních mediálních domech.
„Jmenování Martina Hanzala je logickým krokem v rámci současných změn, které v CNC probíhají. Díky jeho velkým zkušenostem a znalostem budeme moct našim regionálním klientům poskytovat zase o něco lepší služby, které jim pomohou s budováním jejich vlastní značky,“ říká David Šaroch, obchodní ředitel printové inzerce.
Martine, na co se u nás nejvíc těšíš?
Těším se na to, že budu součástí velké CNC rodiny. Vidím zde spoustu skvělých talentů, zkušených odborníků, a hlavně úžasných lidí. Mám velký respekt k tomu, co jste společně vybudovali a jakých úspěchů dosahujete. Obrovský dojem na mě udělaly transformační změny, které jste před časem nastartovali a na kterých tvrdě pracujete i v době, která je pro mnohé extrémně těžká a náročná. Věřím, že se brzy budeme mít šanci poznat osobně.
Ať se ti u nás líbí!