Zpět na Blog
Lidé z CNC

C&See v záři reflektorů. Vymetáme mezinárodní soutěže

Content marketing už není jen o obsahu – je o příbězích, strategii a výsledcích. Agentura C&See to právě potvrdila na mezinárodní scéně, když na prestižních cenách Fénix a Digital Communication Awards 2024 obhájila zásadní ocenění. Naše kampaně pro ŠKODA AUTO, The Walt Disney Company a Volkswagen Financial Services oslnily originalitou i měřitelnými výsledky.

Rok 2024 zapsal C&See do zlaté kroniky českého content marketingu. Na galavečeru Fénix Awards jsme letos zářili – naše kampaň Tour de France 2023 pro ŠKODA AUTO získala první místo v kategorii Content Marketingová Strategie, zatímco originální native, Samurajové pro The Walt Disney Company, triumfoval v kategorii Native Advertisement 2023. Třetí místo v kategorii Microsite si odnesl projekt „5 výhrad k elektromobilům“ pro Volkswagen Financial Services.
Za těmito oceněními stojí náš neúnavný tým – Lucka Peláková, Nela Dostálová, Karol Kubišová, Tomáš Skoupý a Miloš Čihák. A zásluha patří také našim obchodníkům, díky kterým mohly tyto projekty vzniknout. Ocenění Fénix je jasným důkazem, že C&See už není jen „kontentové oddělení,“ ale etablovaným tvůrcem strategií, které přináší reálné obchodní úspěchy a dokážou konkurovat na vrcholové úrovni.
Česká kampaň, která obstála ve světové konkurenci
Ve světě content marketingu je jen málo výzev větších než Digital Communication Awards – a my jsme tuhle výzvu přijali. Naše nativní kampaň „5 výhrad k elektromobilům“ pro Volkswagen Financial Services obsadila čtvrté místo v kategorii Content Marketing, a to mezi těmi nejlepšími projekty světa. Cílem kampaně bylo zvýšit zájem o státní dotaci na elektromobily. Jednalo se o nativní microsite s garancí počtu přečtení, kterou do detailu vyladila Lucie Peláková spolu s Karol Kubišovou.
A jak si vedla? 
• Microsite přilákala 45 310 čtenářů,
• 1 132 lidí se prokliklo na stránky klienta se zájmem o dotaci,
• CTR dosáhlo skvělých 2,5 %.
Úspěch této kampaně má pro nás zvláštní význam. Naše „5 výhrad k elektromobilům“ obstála ve společnosti projektů s multimilionovými rozpočty a miliony page views. Navíc jsme jediným českým projektem mezi vítězi DCA 2024, což pro nás znamená potvrzení, že C&See dokáže hrát na mezinárodním hřišti a stát se konkurencí i pro ty nejlepší.
C&See tak letos nejen získala ocenění, ale potvrdila, že content marketing může být víc než jen reklama. S kreativním přístupem přinášíme klientům reálné výsledky a hodnotu.

Jak sami říkáme: Cooperation&See – společně dokážeme velké věci.

Tagy:

c&seecontent marketing

Co se u nás právě děje?