Employer brandingový projekt WORKSPACE15 slaví první rok. Co o něm říkají jeho klienti?
Profil na platformě WORKSPACE15 představuje pro klienty komplexní komunikační řešení pro podporu jejich zaměstnavatelské značky. Spolupráce stojí na několika částech – skládá se z tvorby obsahové strategie, výroby celého obsahu týmem na klíč a následné komunikační části – social media a inzertní kampaně.
A jak spolupráci hodnotí dosavadní klienti?
„Obsahový speciál E15 vnímám jako příležitost jak budoucím kolegům opravdu otevřít dveře naší společnosti. Tým WORKSPACE15 vytváří profily novodobého formátu namísto běžného přehledu několika claimů a fotek. Nejvíc oceňuji právě hloubku novinářské práce a fakt, že autorka našeho profilu se ponořila do života Spořky a popsala na několika stránkách to nejdůležitější – kam naše práce v oblasti IT směřuje a proč být součástí České spořitelny jako technologické firmy,“ vysvětluje šéf employer branding týmu v České spořitelně Michal Kosař.
Redakce k tvorbě obsahu přistupuje s heslem: „Každá společnost je zajímavá a má co nabídnout. Nejenom novinářsky, ale i z pohledu náboru a employer brandingu.“ S dobrým přístupem a workflow není těžké tyto věci ve firmě najít. Workspace15 tak ve svých profilech dokazuje, že to nejsou jen start-upy, které v Česku lákají ambiciózní talenty, kulturně a technologicky vyspělé prostředí nabízejí i ty největší a na první pohled konzervativní společnosti – banky, auditorské firmy nebo třeba společnosti ze segmentu FMCG.
Nepřekvapivě atraktivní prostředí nabízejí tradičně automotive společnosti. I takové jsou součástí WORKSPACE15. „Pracovat na značce zaměstnavatele je běh na dlouhou trať. Proto jsme rádi za projekt WORKSPACE15, který nám díky zajímavému obsahu pomůže v tomto úsilí úspěšně pokračovat. Cením si toho, že tým zvládl tak velkou rozmanitost obsahových formátů na profesionální úrovni – od fotek přes podcast až k videorozhovorům. Kolegové respondenti se u tvorby profilu cítili s týmem dobře, přestože většina z nich stála před kamerou nebo mluvila do novinářského mikrofonu poprvé v životě. Výsledné výstupy dobře vystihují atmosféru a fungování naší firmy,“ popisuje Gábor Iffland, šéf komunikace Valeo Česká republika.
WORKSPACE15 čekají na podzim další klientské spolupráce, ale také redakční obsah zaměřený na segment employer brandingu a HR – nově tak bude projekt nejenom ukazovat život v českých firmách, ale čtenářům bude více radit v případě, že sami přemýšlejí o změně zaměstnání.
Pro více informací o projektu navštivte web www.workspace.e15.cz. Prohlédněte si nejnovější profily firem nebo si poslechněte poslední díly podcastu. Najdete tam rovnou třeba i profil Czech News Center!