Zpět na Blog
Novinky o titulech

Czech News Center vrací čtenářům tištěnou Moji psychologii

Mediální dům Czech News Center (CNC) vrací na trh jeden ze svých lifestylových tištěných časopisů. Moje psychologie, zaměřená na témata společnosti a zdraví, vyjde znovu na začátku května.

„Po podzimním ukončení části našich printových lifestylových titulů a převedení jejich obsahu primárně do online prostředí jsme dospěli k jedné změně. Často tady všechny nabádáme, abychom společně pracovali s jedním pojítkem, a tím je čtenář, potažmo uživatel. A v případě konce vydávání časopisu Moje psychologie se strhla tak velká vlna reakcí od veřejnosti, že jsme zahájili diskuse, jestli přece jenom nemá právě tento titul na trhu ještě svoje místo. Po četných debatách nad všemi aspekty jsme se rozhodli jej vrátit čtenářům. Na začátku května tak fanoušci najdou tištěný časopis znovu na novinových stáncích, v iKiosku nebo třeba ve své schránce,” říká šéfka mediahousu Martina Říhová.

Podle šéfredaktorky integrované redakce všech lifestyle titulů v CNC, Anny Natušilové, využije mediální dům relaunch printového titulu k jeho obsahové proměně.  „Pokusíme se vzít to nejlepší ze všech minulých lifestylových časopisů. Chceme, aby čtenáři dál vnímali Moji psychologii jako médium, jehož posláním je pomáhat žít šťastnější a zdravější život prostřednictvím inspirujících příběhů a pozitivních zpráv. Věřím, že tištěný časopis s tímto zaměřením tak stále najde i v dnešní uspěchané době své místo, a bude fungovat také inzertně. S novým číslem se všichni mohou těšit na nové autory i formáty, nové sloupky či témata. Moje psychologie tak nabídne třeba více publicistiky, ale i cestování, gastronomie, kultury nebo nebo wellness tipů a kosmetických doporučení. Chceme ji také udělat zajímavější třeba pro mužskou část populace,” vysvětluje Netušilová

První letošní číslo Mojí psychologie vyjde ve středu 3. května v rozsahu 148 stran. Náklad se bude pohybovat, stejně jako předtím, v počtu kolem 12 000 kusů, cena měsíčníku bude 99 Kč. Obsah bude primárně v rukou Brigity Zemen, která se zhostí role vedoucí vydání. Ta už v CNC působila v letech 2013 až 2019, kdy měla na starost některé ženské weby. Následně byla šéfredaktorkou webu TV Nova a také editorkou v DVTV. Známá je také díky spoluautorství na oblíbeném satirickém formátu Branky body kokoti.

K relaunchi připravuje Czech News Center velkou otevírací marketingovou kampaň, která by se měla objevit nejen v dalších titulech vydavatelství, ale také napříč online platformami, v rádiu nebo třeba v OOH.

Tagy:

printlifestyleMoje psychologie

Co se u nás právě děje?