Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Czech News Center balí nově předplatné udržitelně. Jako první mediální dům využívá recyklovanou fólii*

Mediahouse Czech News Center mění od června letošního roku způsob balení předplatného. V rámci maximální udržitelnosti dostanou předplatitelé výtisky v recyklované fólii s nejvyšší certifikací. Ta je tvořena z více než 80 % z použitého plastového odpadu.

„Plně si uvědomujeme společenskou odpovědnost, a to nejen z pohledu našeho obsahu. Proto dlouhodobě přistupujeme ke všem aspektům naší činnosti s ohledem na životní prostředí. Samozřejmě i naši obchodní partneři a zadavatelé témata udržitelnosti vnímají jako nezbytná pro budoucnost, proto o nich společně hodně diskutujeme. Nové balení je jen jedním z kroků v celkovém snažení mít co nejmenší uhlíkovou stopu,” říká k novince Martina Říhová, šéfka mediálního domu Czech News Center (CNC). 

Nové obaly, v nichž bude CNC doručovat výtisky předplatitelům, mají certifikaci Modrý anděl, což je nejstarší ekoznačka na světě. „Modrý anděl je důvěryhodný label, který vznikl už v roce 1978 v Německu, z iniciativy federálního ministerstva vnitra a životního prostředí. Značka se uděluje výrobkům a službám, které jsou ve všech směrech šetrné k životnímu prostředí a splňují zdravotní i bezpečnostní standardy. Velkou výhodou z pohledu ekologie je, že jsme zvolili takový materiál, který byl už opravdu použit. Vznikl recyklací odpadu, který vyhazují domácnosti nebo firmy, tedy koncoví spotřebitelé, do známých žlutých popelnic. Nejedná se jen o průmyslový odpad, který vzniká v průběhu výroby,” doplňuje Libor Berka, Chief Customer Officer (CCO) v CNC. 

Fólie pak není jediným udržitelným krokem, který CNC v poslední době realizovalo. Od května vrátilo čtenářům oblíbený měsíčník Moje psychologie v tištěné podobě, nově však na plně recyklovatelném papíře. Stejná změna čeká v letních měsících i populární týdeník Reflex. Papír pro oba magazíny pochází z papíren certifikovaných znakem EU Ecolabel, je plně recyklovatelný a vyrábí se ze 100 % z udržitelných zdrojů.   

 Na využití recyklovatelného papíru v ještě větší míře nebo paperless office strategii se teď hodně soustředíme. Stejně tak na to, aby všechny naše eventy maximálně naplňovaly princip udržitelnosti. Ale je toho více. Aktuálně připravujeme veřejný dokument (paper), kde bude jasně definovaná naše cesta k uhlíkové neutralitě. Se začátkem nového roku nás také čeká přestěhování do nových moderních prostor, které mnohem více akcentují principy udržitelnosti,” dodává Říhová

*Czech News Center je prvním mediálním domem, který využívá recyklovanou fólii, v rámci portfolia lídra na trhu finishingu - dokončovacích prací pro vydavatele a v e-commerce fulfillmentu, společnosti Mailstep.

Tagy:

strategieprintdistribuceCSRMoje psychologieudržitelnost

Co se u nás právě děje?