Zpět na Blog
Lidé z CNC

Chceme pokračovat v regionální tour. Bavit se s klienty o trendech i správném plánování jejich kampaní

Na podzim jsme se s desítkami našich klientů setkali v několika regionálních městech, abychom společně diskutovali na téma „cross-mediality”. Je to pojem zejména v posledních měsících v CNC hodně skloňovaný, ale nevnímám jej rozhodně jako pouhý buzzword! Přemýšlíte právě teď, jestli jsou cross-media i pro vás? Co vše si pod spojením představit? S radostí můžu naznačit, že i letos chceme na tohle téma workshopovat.

Cesta zákazníka k jakékoliv značce je poměrně klikatá a proměnlivá. Tím začínáme snad každičké setkání s klienty, kde se snažíme jim pomoct najít klíč k nejefektivnějšímu rozplánování media-spendu. Je to totiž celkem věda, vyznat se ve všech dnešních mediatypech a jejich privilegiích, zároveň i některých slabinách. Každému může zafungovat něco jiného, podle toho, koho a jak právě potřebuje zasáhnout… Jasně, to není žádná novinka. 

Regio1

Proto jsme vloni vyzkoušeli premiéru několika face-to-face setkání, kde se know-how týkající se dobrého plánu a tím pádem i efektivity kampaně sdílelo navzájem. Nejen já s kolegy jsme mluvili směrem k našim partnerům a zákazníkům, ale i zástupci z různých firem diskutovali mezi sebou. Navštívili jsme takto 3 města, Brno, Olomouc a Liberec, potkali téměř padesátku firem. A tento formát se setkal s velkým úspěchem, protože svět mediatypů je něco jako série Jamese Bonda. Když některý z filmů minete, a to hlavně v posledních letech, může se vám to docela slušně promítnout do zážitku s budoucími epizodami. Takže máte co dohánět.

Regio2

My v CNC ale musíme být v obraze pořád a ve všem, co se různých nástrojů a formátů týká. Protože všechny se prolínají napříč našimi produkty i různými službami a tituly. Víme, že print pořád dobře táhne (vždyť vydáváme 4 deníky a na 45 magazínů), jak se mění online (to sledujeme na nějakých 40+ našich webech), jak fungují v dnešním světě eventy (zorganizujeme jich cca 23 ročně), nebo kam směřují rádia (máme v CMI skupině) a co jsou díry na trhu, kterých lze využít (launch vlastní herní aplikace Kvízuj, vlastní esportové ligy či nového titulu pro mladou generaci FOMO v loňském roce). A taky, jak to různorodě  a chytře zkombinovat dohromady. To jsme se vás snažili naučit, a zjistili jsme, že je o to zájem.  

Regio4

Pokud tedy přemýšlíte nad tím, jak vytěžit maximum ze své marketingové komunikace, jak můžete ušetřit čas při plánování svých kampaní a nebo jak zvýšit zisk, budete mít dost jistě možnost se o tom s námi pobavit. V jarní části naší tour plánujeme navštívit Ostravu, a zvažujeme další zastávky jako Ústí nad Labem, Hradec Králové, České Budějovice či Benešov. Termíny i přesná místa konání budeme postupně upřesňovat, tak sledujte tento blog nebo náš LinkedIn Czech News Center

Tagy:

EventySpoluprácecrossmediaregiony

Co se u nás právě děje?