Trefa do černého
HELUZ není B2C prodejcem, takže mu primárně šlo o brand awareness kampaň, která osloví tu správnou cílovou skupinu. Konkrétně jde o střední třídu s věkem 30+ a zájmem o stavbu rodinného domu.
„CNC jsme si vybrali kvůli skvělému media mixu různých formátů a titulů s velmi vysokým pokrytím. Umožňuje tak spojení s různými cílovými skupinami dle konkrétních požadavků klienta. Druhým důvodem, pro mě ještě významnějším, je úžasný proklientský přístup. Osobní zapojení a nasazení jednotlivců v týmu, stejně jako cit pro pochopení komunikovaného tématu, z týmu Content Studia CNC dělá hodnotného partnera,” říká Eliška Smolová ze společnosti HELUZ.
Vybudovali jsme obří kampaň
S nativními formáty máme letité zkušenosti. Umíme to se čtenáři, posluchači a diváky, kteří náš obsah hltají. HELUZ se o tom chtěl přesvědčit a hned nám přihrál budget ve výši 1,2 mil. Kč. Moc si jeho důvěry ceníme. Proto jsme se okamžitě pustili do práce a vytvořili velkou crossmediální kampaň se zastřešujícím tématem VÁŠ OSOBNÍ PRŮVODCE STAVBOU RODINNÉHO DOMU. Klienta jsme propagovali v rámci následujících formátů:
- Nativní microsite
- iDvert
- Redakční online podpora (články a FB posty)
- E15 podcast s šéfredaktorem Nikitou Poljakovem
- Redakční videopořad Moderní město
- Branding na webech CNC s cílením
Přeskočila bulvární jiskra
Hlavním propagačním motorem kampaně byla naše nativní microsite uspornydum.nativecnc.cz. Aktivní propagace probíhala od 15. 3. do 9. 5. 2023 a měla stanovenou garanci čtenosti 80 000. Cílem nativní kampaně bylo předat čtenářům důležité informace, aby ke stavbě domu nepřistupovali jako slepí k houslím, ale aspoň trochu se v procesu zorientovali. Tomu výrazně pomohla i hravá infografika, která nativu dodala šmrnc.
„Ze zdánlivě nudného technického tématu o budování domu jsme vytvořili populárně-naučný obsah, kterému nechybí bulvární jiskra. A přesto neztrácí na hodnověrnosti,“ říká Denis Pala, leader copywriterů z Content Studio CNC.
Autenticitě obsahu pak pomohl i pan Čapek, který se svěřil, že některých svých rozhodnutí při stavbě rodinného domu hořce lituje. Tato situace dokazuje, že podceňovat něco tak velkého, jako je stavba domu, se vážně nevyplácí. Abychom zasáhli i publikum, které se o stavbě domu teprve rozhoduje, řešili jsme také úspory energií. Klient v obsahu figuruje jako oborový specialista, který dává užitečné rady. Součástí nativní microsite byla i epizoda videopořadu Moderní město. Pořad z produkce Content Studia CNC přináší rozhovory s developery, architekty a designéry.
Vše běželo jako na drátkách. A dokonce ještě lépe!
Garanci čtenosti jsme u nativní microsite splnili už za dva měsíce a ne za tři, jak jsme se původně s klientem domluvili. Potvrdila se tím naše mantra, že pokud publiku obsahu přineseme obsah, který řeší jejich problémy, kampaň dosáhne fantastických výsledků. Čtenáři na microsite strávili v průměru 3 minuty. Byly i dny, kdy upoutávka na microsite přivedla návštěvy s průměrným časem 15 minut!
Komplexní spoluprací jsme překonali klientova očekávání. Jeho nesmírnou spokojenost dokazuje i to, že k nám během kampaně přesměroval veškerý budget, který měl původně vyhrazený pro naši konkurenci. HELUZ si u nás objednal další multi-crossovou kampaň, do které zahrnul i svoji dceřinou společnost IZOS. Naše spolupráce nadále pokračuje!