Stačilo tak málo
Celoroční projekt odstartoval v březnovém vydání časopisu Blesk Bydlení, kde byla přímo na titulní stránce upoutávka na soutěž o proměnu v hodnotě 100 000 Kč. Čtenáři se mohli přihlašovat e-mailem prostřednictvím výzvy na sociálních sítích nebo třech PR článcích, které vyšly na webu Blesk.cz v rubrice Bydlení. Ve hře byly tři proměny, a to kuchyně, obývacího pokoje a ložnice v celkové hodnotě 300 000 Kč. Soutěžící museli ve své přihlášce zdůvodnit, proč by si odborná porota měla vybrat právě je. „Rozhodla jsem se přihlásit do této vaší soutěže o nový obývák od ASKO - NÁBYTEK za 100 000 Kč,“ řekla výherkyně proměny obýváku. „Moc bych si ho přála, protože náš obývák už něco pamatuje. Také se celý den starám o svojí maminku, která trpí posledním stupněm Alzheimerovy choroby. Takže nový obývák na chvíle odpočinku by se mi moc líbil a byla bych vám za něj vděčná. Moc děkuji a přeji celé redakci spoustu hezkých dnů.”
Komu udělat radost?
Při výběru výherců si porota dávala záležet. Snažili se finalisty zvolit tak, aby mohla designérka ukázat, co dovede, a čtenáři viděli, že i v malých nebo komplikovaných prostorách jde udělat krásné bydlení. „Do soutěže se přihlásila spousta našich čtenářů s velmi zajímavými příběhy, proto bylo těžké vybírat. Nakonec jsme zvolili ty, jejichž přání nás nejvíc oslovilo a bylo jasné, že naši pomoc opravdu potřebují. Samozřejmě jsme museli zohlednit i technickou stránku budoucí proměny, proto nám při výběru pomáhala designérka,“ okomentovala proměny Markéta Růžičková, šéfredaktorka Blesku Bydlení. Následně designérka Gabriela Hámová ze studia Design Friendly vytvořila spolu s odborníky z ASKO – NÁBYTEK každému výherci projekt na míru. V proměnách se krásně propojuje vkus, odbornost i představy výherců. Během srpna a září jsme proměny realizovali. Na průběh proměn dohlížela designérka, zástupci z ASKO - NÁBYTEK, šéfredaktorka Blesku Bydlení a zástupci Czech News Center.
Jak to celé probíhalo?
Pro Czech News center byl tento celoroční projekt skvělou příležitostí zjistit, kolik času, péče a spolupráce je potřeba, aby to přineslo dobrý výsledek. Kromě čtyřstránkové reportáže v časopise, vyšly také online články a k nim časosběrné reportáže přímo z proměn. Všechna tři videa zachycují prostor před proměnou, průběh realizace, finální výsledek a často také slzy dojetí. Nechybí samozřejmě ani úvodní voiceover, záběry z proměn, reportážní talking head a loga ASKO - NÁBYTEK a Blesku Bydlení. Videa komentují samotní výherci, designérka Gabriela Hámová a marketingová ředitelka ASKO - NÁBYTEK Andrea Štěpánová. Každé video má trochu jiný nádech, přesto je spojuje především radost z krásného bydlení. Podívejte se na jedno z nich.
Podpora kampaně v Czech News Center
V online segmentu vzniklo díky spolupráci šest PR článků, FB posty a tři promotion videa, které dokumentovaly samotný průběh proměny. Každá fáze soutěže byla navíc podpořena FB posty na profilech Blesk.cz a Blesk pro ženy a Double skyscraperem s odkazem do PR videoreportáže. Jednoduše Czech News center využilo vše, co vás jenom napadne. „Klient využil naše možnosti a rozšířil klasickou printovou inzerci, která se tradičně věnuje spíše akčním nabídkám. Kladli jsme důraz především na obsahovou a úzkou spolupráci se samotnou redakcí Blesku Bydlení. Ideálně se tak propojil obchod, redakce, marketing a klient velmi ocenil, jak hladký průběh realizace, tak celkovou komunikaci. S klientem jsme se navíc potkávali kromě meetingů i při samotné realizaci u čtenářů doma po celé republice. I to přispělo k upevnění našich vazeb,” řekla ke crossovému projektu Pavlína Karpeles, senior key account manager Czech News center.
Spolupráce není u konce
Úspěšný projekt se pozná nejen podle čísel, ale i podle délky jeho životnosti. Právě spolupráce s ASKO – NÁBYTEK neskočila spolu s oslavou roku. Hned v prvním historicky vydaném magazínu ASKO – NÁBYTEK se věnují projektu Proměny na čtyřech stranách. Najdete tam detailní popis proměny obýváku a kuchyně. Nechybí ani fotky před a po, které mohou být inspirativní i pro vás. Časopis vychází u nás v nákladu 860 tisíc výtisků a 360 tisíc na Slovensku. Dostanou se k němu všichni zákazníci obchodu nebo členové bonusového programu.
Co všechno klient získal?
- Propagaci soutěže na šesti titulních stránkách Blesku Bydlení,
- tři čtyřstránkové reportáže v časopisu Blesk Bydlení,
- tři PR články na webu Blesk.cz v rubrice Bydlení,
- FB posty na profilech Blesk.cz, Blesku pro ženy, Double skyscraperem s odkazem do PR videoreportáže,
- tři reportážní videa přímo z proměn,
- koordinace, organizace a plánování všech proměn,
- tři doprovodné PR články k videím, ve kterých bylo call to action v podobě hypertextových odkazů na web ASKO – NÁBYTEK,
- šest animovaných bannerů s výzvou k účasti v soutěži a s výslednými proměnami na webech Czech News Center,
- videospot preroll s listováním časopisu na stránky s proměnami,
- zvýšení povědomí o kvalitních a odborných službách ASKO – NÁBYTEK.