„V sobotu jsme web vrátili o 20 let zpátky, včetně obsahu, který byl v té době, tedy v začátcích jeho fungování, publikován. Čtenáři, který přišel na homepage webu, se tak najednou zobrazil třeba test Fordu Focus první generace, představení Škody Superb nebo jiné dobové články. Pomyslnou oslavu završil v neděli nový, narozeninový díl našeho vlastního autorského videopořadu Týden na zpátečku, kde odlehčenou formou shrnujeme události uplynulých dnů. Od neděle se pak web vrátil zase do aktuální doby a k aktuálním tématům,” říká k výročí Jan Mička, vedoucí redakce Autorevue.
Automobilový internetový deník, vydávaný mediálním domem Czech News Center, si přečte průměrně přes 500 000 reálných uživatelů za měsíc (dle dat z NetMonitoru). Ti přicházejí na web za každodenními novinkami, zajímavostmi, reportážemi nebo za testy nových i historických aut. Poslední větší změna designu Autorevue.cz proběhla před deseti lety, novou tvář dostane web znovu právě letos. Redakce aktuálně pracuje na redesignu hlavní stránky i layoutu článků, s cílem prezentovat obsah přehledněji.