Využijte komerční tematické přílohy či speciály pro prezentaci svojí značky
Ptáte se proč propagovat svoji značku v komerční příloze?
Přílohy jsou zajímavým inzertním nosičem. Jsou spojené s našimi tištěnými tituly, využívají sílu značky i to, že se pro daný časopis či deník čtenáři na stánky pravidelně vrací.
Naše přílohy mají několik podob. Některé do magazínů volně vkládáme a lidé si je tak mohou vzít kamkoliv s sebou, nebo si je nechat někde stranou, aby se k nim a jejich obsahu mohli časem vrátit. Jindy je přímo všijeme do konkrétního titulu. Obsah je pak více podobný standardnímu obsahu titulu a pro čtenáře může být leckdy neoddělitelnou součástí jejich oblíbeného čtení. Jsou ale i přílohy, které jsou samostatně prodejné. Ty pak na stáncích a ve výlohách prodejen zůstávají mnohdy po delší období (například po celé léto).
Každá z příloh míří na určitou oblast našeho každodenního života a dívá se na ni z různých stran. Výhodou příloh je, že jde předem domluvit, jak témata uchopit, aby zapadala do příběhu, se kterým chce být vaše značka spojována. Dokážeme se tedy přizpůsobit potřebám komunikace vámi vybraného produktu či služby.
Komerční přílohy můžete pro svoji propagaci využívat samostatně, nebo i kombinovat s inzercí v jiných titulech.