Třináctý F.O.O.D. Piknik potěší (nejen) fanoušky rostlinné stravy. Chcete být u toho?
Oblíbený gastronomický festival F.O.O.D. Piknik zve milovníky dobrého jídla na netradiční brunch, oběd nebo brzkou večeři s přáteli či rodinou. Kromě skvělého jídla, pití a dobré zábavy chceme návštěvníkům nabízet i možnost zapojení se do workshopů a edukativních stánků našich gastro partnerů. Nebudou chybět ani stálice eventu. I letos připravujeme limitovanou edici piknikových košů pro návštěvníky, které prodáváme za speciální cenu. Jejich obsah tvoří více než 40 zajímavých produktů, od potravin až po kuchyňské náčiní.
Osvěta a interakce směřuje letos k rostlinné stravě
Rok od roku se snažíme náš oblíbený gastro-svátek inovovat. Ačkoliv už naše vydavatelství nemá časopis F.O.O.D. v tištěné podobě, tématu gastronomie se samozřejmě věnujeme v různých našich online kanálech. A také právě na F.O.O.D. Pikniku. Vloni jsme se zaměřili na ekologii a udržitelnost, pro nadcházející ročník bude jedním z hlavních témat rostlinná strava a vše, co k ní patří. Kromě toho jsme třeba také osvěžili vizuální podobu akce.
Důležitou součástí eventu jsou samozřejmě silní partneři. Ať už ti, kteří s námi utváří celodenní program na stage, kuchařské show, ochutnávkové stánky, dětské aktivity nebo obsah pro live studio. Nedílnou součástí celé akce je akcent na osvětu, ale také interakci. Pro letošek jsme si v rámci edukace zvolili téma rostlinné stravy. Ve spojení s F.O.O.D. Piknikem tak budou rezonovat podtémata jako alternativní strava, #plantbasedfood, lokální produkce potravin, ale také třídění odpadu, plýtvání jídlem nebo skladování a kompostování potravin. Že to myslíme v tomto směru vážně jenom dokazuje Certifikát Čistý festival, který naše akce získala. Nejen díky tzv. kelímkům štěstí, tedy ekologickým kelímkům pro vícenásobné použití.
Buďte slyšet v Live Studiu nebo se ukažte na workshopech
Společně chceme utvářet chování v celém řetězci konzumace potravin, a tak hledáme „parťáky, kteří chtějí toto téma také akcentovat. Ať už benefity rostlinné stravy nebo změny potravinového systému či rostlinné alternativy masa a masných produktů. Máme radost, že generálním partnerem akce se stane, stejně jako vloni a předloni, společnost Lidl.
Kromě ochutnávání tak bude spousta prostoru pro vzdělávání a také workshopy. Live Studio zóna nabídne možnost netradiční prezentace, konkrétně obsáhne kombinaci podcastového studia a workshopů pro návštěvníky akce. Cílem video-castů je nabídnout zajímavý obsah (a to nejen všem návštěvníkům Pikniku), a to prostřednictvím rozhovorů se zajímavými hosty. Oblíbené budou v této zóně určitě i kratší workshopy.
Již tradičně dostane F.O.O.D. Piknik intenzivní promo napříč našimi médii i mimo ně. V rámci kampaně, která jde napříč tištěnými i online tituly, sociálními sítěmi, rádiovými stanicemi i OOH, očekáváme zásah kolem 5 milionů.
Chcete být na letošním F.O.O.D. Pikniku vidět? Napište mi na e-mail andrea.touskova@cncenter.cz.