Spustili jsme online projekt Prostě fenomén!Zastřešuje ho Johana Fundová, autorka Devadesátek a Milénia
Prostě fenomén! využívá mezigenerační záliby v retro tématech a symbolech uplynulých dekád. V první fázi, na jaře letošního roku, šlo o publikování psaného i audio-vizuálního obsahu věnujícího se popkulturním i společenským fenoménům napříč lifestylovými značkami mediahousu, jakými jsou třeba Blesk pro ženy, Maminka.cz, Dáma.cz, Ženy.cz, Moje zdraví nebo magazín Recepty.cz. Od září je venku microsite, kterou na míru vytvořilo Content Studio CNC, a vychází také speciální řada rozhovorů, které moderuje právě Fundová. Do nich si zve osobnosti spojené s kultovními fenomény, prvním hostem je Sámer Issa, který se proslavil účastí v úvodní řadě oblíbené hudební reality show SuperStar (2004).
„Pro tituly z našeho newsroomu je důležité spojovat se se zajímavými autory. Pokud chceme, aby k nám uživatelé chodili napřímo, musíme přinášet hodnotný a zároveň zábavný obsah. Právě proto jsme navázali spolupráci s Johanou Fundovou a rozhodli jsme se spustit projekt Prostě fenomén, který tvoří naši redaktoři a Johana je koordinuje,” komentuje novinku Anna Netušilová, šéfredaktorka pro celé portfolio lifestylových titulů mediálního domu. „Nejdřív jsme si otestovali, že tento typ obsahu je pro naše čtenáře lákavý a že formát zafungoval, takže jsme projekt uchopili více komplexně. Připravili jsme vlastní microsite sdružující tematický obsah, projekt dostal i vlastní brand, znělku a virtuální studio. Plánujeme i newsletter pro fanoušky a speciální content na sociálních sítích. Důležité pro nás samozřejmě je, že tyto kanály otevírají možnosti i pro partnerské spolupráce,” dodává Netušilová.
Fundová má z pozice vedoucí projektu na starost jeho celkovou koordinaci. Vymýšlí redakční plán napříč tituly pro jednotlivé redaktory, dále natáčí rozhovory v novém virtuálním studiu a zaměřuje se i na brand building projektu. K tomu využívá své pracovní zkušenosti z online marketingu, působila totiž v digitálním týmu společnosti Sazka, poté měla na starost PR skupiny Publicis Groupe a naposledy pracovala na pozici Content Marketing manažerky ve startupu Lafluence. Je také autorkou instagramového profilu Pure devadesátky a bestselleru Devadesátky, na které navázala Miléniem a románem Hezký, ale narovnej se. V září jí vychází v pořadí už čtvrtá publikace, tentokrát zaměřená na pražskou čtvrť Vinohrady.
„Přijde mi skvělé, že na této pozici mohu spojit dvě své silné stránky: Tou první je tvorba kreativního obsahu a budování komunit. Tou druhou je koordinace a projektové řízení, při kterém využívám své pracovní zkušenosti z online marketingu. Díky Czech News Center tak mohu využít své kreativní, organizační i technologické dovednosti a přinášet čtenářům zábavnou formou obsah, který v nich vyvolá emoce,” komentuje svou pozici Johana Fundová.