Rok 2021 byl pro inzertní videotvorbu CNC zlomový. Již v předchozích letech vznikl komerční videobsah pro klienty na míru, ale jednalo se o spolupráci v jednotkách případů ročně. V březnu minulého roku se nám podařilo zavést videobalíčky šité klientům na míru, které jsou odstupňovány zejména náročností produkce a výroby. Spojili jsme síly s Czech Video Center a CNC VideoHub a začalo se točit ve velkém.
Hornbach (produktové video, native):
V loňském roce se nám podařilo natočit 3x více videí
Pro klienty natáčíme reportáže, produktová a testovací videa, reklamní spoty pro online i content pro sociální sítě. Do portfolia jsme přidali videa k CNC Native, která mají redakční charakter. Obnovili jsme výrobu pořadu Pod lupou, který zastřešuje redakce E15. Zveme si špičky z oboru ekonomiky, byznysu či technologií. Oproti předchozím rokům se zvýšila produkce reklamních a PR videí trojnásobně.
Tatra (reklamní video pro online):
Snažíme se klientům nabízet vždy něco navíc
Klientům jsme schopni vytvořit několik kreativních konceptů a možností spolupráce, které se mohou pro jejich zadání hodit. Netvoříme pouze videa primárně určena pro umístění na jednom z našich titulů, ale také pro samostatné užití klientem na vlastních platformách. A snažíme se nabízet vždy něco navíc. Možnosti, o kterých nevěděl a nakonec se k nim přikloní. A jsme rádi, že je i větší zájem o obsahové spolupráce a videa, která nekřičí reklamou.
Henkel (reportáž):
Co nás čeká letos?
V letošním roce plánujeme zcela nový koncept pořadu Pod lupou. Chceme jít naproti sociálním médiím a omladit nejen klientovu cílovou skupinu, ale také naší. Pracujeme na tematických sériích, crossových spolupracích napříč redakcemi i na nových formátech, které hýbou online světem.
Huawei (HR):