Zpět na Blog
Právě nabízíme

Restart reklamní videotvorby v CNC nese ovoce

3 minuty
Komerční videa se začala v Czech News Center točit už před několika lety. Šlo hlavně o záznamy z tiskových konferencí nebo o jednoduché představení produktu. Jelikož je ale videotvorba čím dál více na vzestupu, řekli jsme si, že to začneme dělat jinak a „lépe”, a pořádně jsme to roztočili.

Rok 2021 byl pro inzertní videotvorbu CNC zlomový. Již v předchozích letech vznikl komerční videobsah pro klienty na míru, ale jednalo se o spolupráci v jednotkách případů ročně.  V březnu minulého roku se nám podařilo zavést videobalíčky šité klientům na míru, které jsou odstupňovány zejména náročností produkce a výroby. Spojili jsme síly s Czech Video Center a CNC VideoHub a začalo se točit ve velkém. 

Hornbach (produktové video, native): 

V loňském roce se nám podařilo natočit 3x více videí

Pro klienty natáčíme reportáže, produktová a testovací videa, reklamní spoty pro online i content pro sociální sítě. Do portfolia jsme přidali videa k CNC Native, která mají redakční charakter. Obnovili jsme výrobu pořadu Pod lupou, který zastřešuje redakce E15. Zveme si špičky z oboru ekonomiky, byznysu či technologií. Oproti předchozím rokům se zvýšila produkce reklamních a PR videí trojnásobně. 

Tatra (reklamní video pro online): 

Snažíme se klientům nabízet vždy něco navíc

Klientům jsme schopni vytvořit několik kreativních konceptů a možností spolupráce, které se mohou pro jejich zadání hodit. Netvoříme pouze videa primárně určena pro umístění na jednom z našich titulů, ale také pro samostatné užití klientem na vlastních platformách. A snažíme se nabízet vždy něco navíc. Možnosti, o kterých nevěděl a nakonec se k nim přikloní. A jsme rádi, že je i větší zájem o obsahové spolupráce a videa, která nekřičí reklamou.  

Henkel (reportáž): 

Co nás čeká letos?

V letošním roce plánujeme zcela nový koncept pořadu Pod lupou. Chceme jít naproti sociálním médiím a omladit nejen klientovu cílovou skupinu, ale také naší. Pracujeme na tematických sériích, crossových spolupracích napříč redakcemi i na nových formátech, které hýbou online světem. 

Huawei (HR):

Tagy:

onlinereklamaPRvideo

Co se u nás právě děje?