Prémiový magazín, exkluzivní eventy a silný online pro byznys. e15 se ještě více přiblíží byznysu+
Ekonomický titul e15 vstupuje do nové éry, kterou definují tři hlavní pilíře komunikace: web e15.cz, eventy a prémiový e15 magazín. Reaguje tím na aktuální výzvy a přináší nové
dynamické formáty.
S příchodem roku 2025 se e15 zaměří na oblasti, které ukázaly nejvyšší potenciál – rozvoj online zpravodajství, exkluzivních eventů a prémiového magazínu. „Tento krok nám umožní plně využít příležitostí, které přináší digitální éra, a soustředit se na cílové skupiny úspěšných byznysmenů a lídrů,” vysvětluje šéfredaktor Nikita Poljakov.
Za poslední tři roky se e15 posunula na vyšší úroveň. Z původně tištěného deníku se podařilo vybudovat mediální značku s přesahem, která přerostla původní model spočívající převážně v byznysově-ekonomickém zpravodajství. Web e15.cz zůstává vlajkovou lodí jako komplexní a věrohodný zdroj aktuálních zpráv z domácí a světové ekonomiky, politiky, byznysu a financí. Podařilo se spustit úspěšný videopořad FLOW, podcasty REcast či Business Club. „Online plánujeme dál rozvíjet a chystáme nové projekty se zaměřením na byznys. Více prozradíme až v průběhu příštího roku,” slibuje šéfredaktor e15.
Prioritou zůstávají eventy jako je prestižní konference SHIFTS, které poskytují unikátní příležitost pro diskuze o současných tématech a dokážou přilákat klíčové osobnosti byznysu. „Poslední ročník konference SHIFTS ukázal, že právě v této oblasti jsme silní a rozhodně nechceme zůstávat jen v Česku,” uvedl Poljakov. Vedle SHIFTS e15 plánuje rozvoj dalších akcí, například realitně zaměřený REsummit. Rozšíření čeká prémiový e15 magazín, který nabídne obsáhlejší tematické pokrytí. Posílí tak svou roli jako médium, které inspiruje a nabízí hlubší vhled do světa byznysu, technologií, investic, ale i kultury.
Zároveň ke konci roku přestane vycházet tištěná verze deníku e15. Tento krok umožní plně se soustředit na produkty, které odpovídají potřebám a životnímu stylu čtenářů v dynamicky se měnící době. „K této změně jsme směřovali delší dobu. Ostatně redakce tvoří poslední tři roky obsah primárně pro online, který se následně přebírá do deníku,” uzavírá Poljakov.
Posunem do digitálního světa a dalšími změnami reaguje značka e15 na současnou poptávku. Nadále chce zůstat synonymem kvality, inovace a inspirace ve světě ekonomického zpravodajství.