Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Nové tváře v Czech News Center. Petr Král vede premium obsah a Jiří Hilgart časopis F.O.O.D.

Do mediálního domu Czech News Center nastoupily v září dvě nové tváře. Petr Král, který si vzal pod taktovku strategii a konsolidaci prémiového obsahu CNC, a Jiří Hilgart. Ten povede časopis F.O.O.D., ale zaměří se také na rozvoj dalšího obsahu a aktivit v segmentech food a vaření.

Petr Král pracoval přes 8 let v Seznamu. Tam měl na starost řízení vývoje produktů, později se stal členem představenstva. Před nástupem do CNC působil v TV NOVA na pozici šéfa digitálu a diverzifikace.

„V rámci digitální transformace našeho mediálního domu nás teď čeká důležitá strategická změna. Chceme zjednodušit a sjednotit systémy předplatného, kterých máme příliš mnoho pro různé produkty. Máme v plánu jít cestou, kdy už je nebudeme samostatně naceňovat, protože to mate uživatele a jeho akvizice je složitá. Budeme maximálně zjednodušovat a konsolidovat. Zákazník se v budoucnu registruje jen jednou, pod jedním uživatelským účtem, a pak si pohodlně bude vybírat obsah nebo služby napříč našimi produkty,” popisuje misi Petra Krále v nově vytvořené pozici ředitele placeného obsahu Juraj Felix, co-CEO mediálního domu Czech News Center.

S Králem nastoupil do CNC také Jiří Hilgart, známý kuchař a finalista první řady soutěže MasterChef. Po Darině Křivánkové převzal post šéfredaktora časopisu F.O.O.D., který nově obsahově sloučí i s webem recepty.cz. „Je to další krok ve strategickém propojování online i printového obsahu napříč našimi médii. Jiří se také zaměří na další rozvojové aktivity v segmentu food a vaření,” doplňuje Tomáš Stránský, druhý co-CEO CNC. 

Tagy:

vedeníprintonlinepremium

Co se u nás právě děje?