Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Mediální dům Czech News Center spustil první online bazar spojený s konkrétním titulem. Uživatelé ho najdou pod značkou BLESK

CNC spustilo novou e-commerce službu, která je součástí tříletého plánu dynamické digitální transformace. K portálovému bazaru Mimibazar a srovnávačům cen typu HledejCeny.cz tak přidalo Bazar.Blesk.cz. Poslouží jako klasická bazarová služba, prodávajícím navíc zajistí důvěryhodnost pod známou značkou i zviditelnění napříč celým portfoliem mediahousu.

Blesk, nejčtenější deník v České republice, vstoupil do světa online tržišť s novým produktem pod názvem Bazar.Blesk.cz. Na online bazaru mohou uživatelé snadno prodat nepoužívané produkty či výhodně nakoupit z druhé ruky. Má také pomoci firmám poslat dál své použité či otevřené zboží, a podpořit tak jejich snahu o cirkulární ekonomiku.  V základu jsou všechny inzeráty zdarma, nechybí však možnost topování za platbu. Zvýrazněná i neplacená inzerce získá podporu i na dalších stránkách blesk.cz či v tisku, nebo u dalších titulů spadajících pod CNC.

Bazar Blesk

„Poptávka po bazarovém zboží za poslední roky nepochybně vzrostla. Hlavní příčinou je posilující takzvaný zelený trend, akcentující co největší ohleduplnost k životnímu prostředí. Bazary a recyklace zboží tak hrají v tomto směru důležitou roli, a to nejen pro jednotlivce, ale i pro firmy,” vysvětluje kontext Martin Slavík, e-commerce manažer v CNC. „Tento trend jsme spojili také s naší vizí zdokonalovat v celém CNC nejen obsahové služby pro naše čtenáře, potažmo uživatele, ale portfolio rozšiřovat i o digitální produkty a služby, které je obohatí i jinak v každodenním moderním životě. Jenom tak můžeme posílit jejich loajalitu a čas, který s námi stráví,” doplňuje Slavík.

Mediální dům se ještě letos chystá své e-commerce portfolio výrazně zdokonalit, rozvinout Bazar.Blesk.cz, který je teď ve stadiu MVP (minimum viable product), a přidat bazary i k dalším svým titulům, například ke sportovnímu nebo auto-moto obsahu. Inzerenti tak budou postupně získávat ještě více dobře zacíleného prostoru k oslovení svých zákazníků. „CNC má díky své šíři obrovskou sílu a zásah, jen v online oslovujeme kolem 7 milionů lidí za měsíc. Denně si k nám chodí pro důležité informace i infotainment, a na stejném místě mohou rovnou využít také této segmentové služby. Bude to pod značkou, které věří, zároveň právě užší specializace vylepší jejich uživatelský zážitek,” říká Filip Topol, který vede v mediálním domě vývoj online produktů. „Naše bazary jsou navíc postavené na moderních technologiích, díky kterým budou dobře použitelné jak pro jednotlivce, tak firmy. Ty se budou  moci snadno napojit přes XML feed a prodávat. Službu jsme od nuly vyvinuli s naším kosovským partnerem Gtech a je tedy tvořena na míru tak, aby zapadala do budoucí technické architektury CNC. Projekt Bazary je navíc stavěn tak, aby se po odladění mohl prodávat jako hotové řešení pro další zájemce po celé Evropě,” uzavírá Topol.

Bazar Blesk mobil

Bazar.Blesk.cz doplnil stávající e-commerce služby CNC, kterými jsou skupina srovnávačů cen HledejCeny.cz (Sleviste.cz, azz.cz, nejrychlejsi.cz, zbozi.blesk.cz, zbozi.mobilmania.cz a stojizato.sk) a skupina Mimibazar (Mimibazar.cz, Mimibazar.sk, Mimiaukce.cz, Mimiaukcia.sk, Mimishop.cz).

Tagy:

strategieBLESKprintonlineecommercebazar

Co se u nás právě děje?