Tradiční formáty jen více crossově
Webů i titulů v maternity packu je u nás hodně, což je velká výhoda. Jsme s “maminkou” už od jejího těhotenství a po celou dobu, kdy dítě roste. Jasným příkladem je web mimibazar.cz nebo maminka.cz, která vychází i printově. Ty ženy začínají navštěvovat už v době těhotenství a stráví s ním klidně dalších 10 let. Na to pak navazují další z portfolia našich titulů jako jsou ženy.cz nebo dáma.cz. Díky tomu dokážeme efektivně zasáhnout celý mateřský cyklus každé ženy.
Mimibazar není jen bazar
Mimibazar má tento rok ve znamení velkých změn. Ať už se to týká samotného redesignu webu, který byl pro nás zásadní, tak představuje i novou obsahovou část, plnou zajímavých rubrik, testování nebo tipů, jak zvládat mateřství. Na vše navazují samozřejmě i nové formáty. Je to logické. Tato cílová skupina je velice loajální a tráví na mimibazaru hodně času, což je pro nás i pro naše klienty velmi důležité. Kdo hledá, jak zasáhnout tuto cílovou skupinu, má hned několik možností nativních kampaní.
A proč zrovna nativní reklama?
Aktivují čtenáře/uživatele, a pracují daleko hlouběji s brandingem i samotným obsahem. Velice se nám osvědčily hlavně soutěže a testování produktů. Nově jsme přidali ambasadorku značky, kde je vybraná ambasadorka z řad uživatelek aktivní na sociálních sítích a připravuje vlastní autentický obsah. Označuje klienta tak, aby mohl repostovat veškerou aktivitu na vlastní sociální sítě. To vše je doplněno o cross-mediální reklamu napříč naším portfoliem nebo PR chat na mimibazaru, kde uživatelky pokládají ambasadorce otázky.
Projekty redakce Maminka
Kromě multimediálního obsahu nesmíme zapomenout na soutěž Maminka roku, která vyvrcholí už 21.10. velkým eventem. Ten je spojený nejen s přímým přenosem a hlasováním odborné poroty a diváků, ale také s mnoha VIP osobnostmi a jejich patronstvím jednotlivých soutěžích. Ještě předtím nás ale čeká akce Nákupy s Maminkou, kde využíváme tradičního, ale populárního formátu slevových kuponů. Ty letos začínají 7.10.