Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Marketing Czech News Center vede Jan Fischer

Novým marketingovým ředitelem Czech News Center se stal Jan Fischer. Nahradil Jaroslava Sodomku.

Jan Fischer se do CNC vrátil po několikaletém působení v Nadačním fondu Kapka naděje. V letech 2014 až 2017 se v mediálním domě staral z pozice brand manažera o komerční projekty, Deník Sport nebo o magazín ForMEN. Pak řídil téměř 4,5 roku zmíněný Nadační fond Kapka naděje, kde bylo jeho úkolem fungování nadace přenastavit, fond rebrandovat, a také úzce navázat na silné korporátní partnery.  Ve Fondu i nadále zůstává jako člen Dozorčí rady.

„Vracím se do mediálního domu, který za poslední roky ušel obrovský kus cesty, a to nejen k digitální transformaci, aniž by opustil pozici jedničky mezi tištěnými médii. Věřím, že marketingový tým pod mým vedením přispěje k posílení silného vztahu s miliony příjemců informací a zábavy napříč mediatypy a platformami, které CNC nabízí,“ říká ke svému novému začátku v mediahousu Jan Fischer, od kterého si CNC slibuje pomoc v realizaci digitálních strategií všech titulů i v posunu směrem k novým, moderním cestám distribuce obsahu k jeho konzumentovi.

Bývalý šéf marketingu v CNC, Jaroslav Sodomka, se přesunul do pozice Commerce Directora komunikační skupiny Publicis Groupe.

Tagy:

vedenímarketingreklama

Co se u nás právě děje?