Workspace15 je nově spuštěná multimediální platforma, kterou najdou uživatelé pod online deníkem e15.cz. Prostřednictvím customizovaných microsites přibližuje příběhy českých firem formou novinářského obsahu. Pracuje s textem, videy, podcasty, grafickými prvky, ale především s fakty. Za jejím vznikem stojí Tomáš Hybeš a Veronika Vimmerová, přátelé, kteří se setkali v rámci kariérního showroomu Proudly.cz a následně ve vedení magazínu Studenta a dalších projektů vydavatelství Economia. Mají řadu zkušeností z celostátních médií a tvorby employer brandingových kampaní.
„Víme, že na 72 % velkých světových firem vnímá employer branding jako jeden z hlavních nástrojů pro hiring zaměstnanců. Náborová komunikace ve formě inzerátů na volné pozice už zaměstnavatelům nestačí. To dokazuje fakt, že v posledních cca pěti letech je patrný zvýšený zájem firem o tvorbu speciálního HR obsahu v podobě videí, článků, eventů nebo podcastů, stejně jako vznik různých kariérních portálů,” vysvětluje hlavní motivaci k založení Workspace15 Tomáš Hybeš, který má projekt na starost.
Nová platforma však nemá být jen vizuálně atraktivním firemním profilem. „Workspace15 není o volných pozicích a benefitech, těží z novinářského přístupu. Klíčový je obsah, který má přinést poznání. Ale to může typicky vzniknout až sami tvůrci této platformy a jejího obsahu danou firmu navnímají a dokážou dál reprodukovat její příběh,” doplňuje šéfredaktor E15 Nikita Poljakov s tím, že Workspace15 chce firmy ukazovat takové, jaké doopravdy jsou. Tedy s jejich vizemi, ale třeba i minulými přešlapy nebo neúspěchy.
Návštěvníky platformy mají být podle tvůrců seniorní lidé na pracovním trhu, kteří aktivně nehledají práci, ale přemýšlejí nad změnou.