Zpět na Blog
Tiskové zprávy

Czech News Center dál rozšiřuje e-commerce služby. Venku má dva online bazary a nově i segmentové katalogy zboží

CNC spustilo v letošním roce už 2 bazarové portály pod největšími redakčními značkami Blesk.cz a Auto.cz. K bazarům přibyly i katalogy zboží spuštěné v úzké spolupráci s Heurekou. Všechny e-commerce novinky těží z důvěryhodnosti brandů, masivního zásahu a loajality uživatelů, ale také ze silné vizibility, kterou může portfolio mediahousu nabídnout.

Po letošním launchi pilotní bazarové služby pod nejčtenějším deníkem BLESK spustilo CNC bazar i u dalšího kmenového brandu. Bazar.auto.cz umožňuje uživatelům snadno prodávat a výhodně nakupovat ojeté automobily, motorky či auto-moto příslušenství. „Naší vizí je postupně spustit bazary se segmentovým zaměřením u všech silných značek, tedy také pro čtenáře a uživatele iSport.cz nebo Živě.cz. Všechny bazary vyvíjíme od začátku jako integrální součást našeho portfolia, tak, abychom se neustále přizpůsobovali moderním technologiím a šli naproti potřebám koncových uživatelů, které jsou u každého brandu jiné,” říká k progresu Martin Slavík, šéf e-commerce portfolia v CNC.

Bazary jsou podle něj klíčovou součástí růstu firmy směrem k mixu digitálních produktů, které doplní uživatelský cyklus a prodlouží dobu, již čtenáři s jednotlivými značkami a jejich obsahem tráví. Včetně personalizace tohoto obsahu a nabízených služeb nebo způsobů jejich monetizace. „Vizí je napojit do budoucna tyto produkty i na předplatitelskou strategii,” doplňuje Slavík. 

To platí i pro dva nové srovnávače zboží, které přibyly ke zmíněným bazarům. Prvním z nich byl segmentový srovnávač cen Zboží Živě (zbozi.zive.cz) pod webem Živě.cz na datech od Heureky, zaměřený na černou elektroniku. Nabízí přímé propojení s obsahem Živě.cz a výběr 2,5 milionu produktů ze 400 vybraných kategorií. K němu byl doplněn srovnávač Zboží Auto (zbozi.auto.cz) a v blízké době se spustí také obdobná služba na webu Dáma.cz. 

„Na pilotech jsme si mohli otestovat, že jedna velká platforma, kde mixujeme ideálně rovnou redakční a uživatelský obsah s bazarovým a novým zbožím v rámci jednoho segmentu, je velmi atraktivní. Na tom založíme i další vývoj,” říká produktový manažer v CNC Michal Kompas. „Online novinky navíc nabízejí nová data a nové uživatele pro cílení reklam inzerentů, kteří mohou mířit na publika v první okamžik, kdy se zákazník po nějakém produktu začne dívat,” dodává. 

E-commerce portfolio CNC tak nyní čítá dvě nové online bazarové služby, dva katalogy zboží a stávající skupinu srovávačů cen HledejCeny.cz (HledejCeny.cz, Sleviste.czzbozi.blesk.cz) nebo skupinu Mimibazar (Mimibazar.cz, Mimibazar.sk, Mimiaukce.cz, Mimiaukcia.sk, Mimishop.cz).

Tagy:

onlineecommercebazarsrovnávače

Co se u nás právě děje?