Prémiovým obsahem se zaměstnavatel odliší od konkurence
Pokud chcete zaujmout konkrétní čtenáře, přizpůsobte jim obsah. Ten v prvé řadě musí řešit jejich reálné potíže, umět jim poradit a zároveň zaujmout. Bez kvalitního obsahu se můžete stavět na hlavu, ale cílovou skupinu, kterou hledáte, neoslovíte. Ta pak raději půjde o dům dál, třeba k jinému zaměstnavateli. Tento problém může vyřešit Workspace15. Vytvoří totiž kvalitní a zábavný obsah s přidanou hodnotou. Odliší tak konkrétní zaměstnavatele od jejich konkurence.
Zacílenou propagací najde zaměstnavatelům správnou cílovku
Nedaří se zaměstnavateli najít na trhu práce vhodné zaměstnance? Možná jen nezvolil správné komunikační kanály. Workspace15 dokáže oslovit potenciální zaměstnance ve všech segmentech. Využívá totiž potenciál celého mediálního domu Czech News Center. Hlavním partnerem projektu je stále deník e15, ale zároveň spolupracuje s dalšími redakcemi. Díky tomu všemu najdeme pro zaměstnavatele tu správnou cílovku.
Co všechno obsahuje prémiová kampaň Workspace15 a pomůže tím zaměstnavatelům k úspěchu?
|