Březnový E15 International E-commerce Summit nabídl na 50 řečníků z oboru. Koho doporučují osobnosti z redakce E15?
Ecommerce Summit už pravděpodobně nemusíme představovat. Jedná se o dva našlapané dny, do kterých dokážeme vejít ty nejzajímavější a nejžádanější postavy českého byznysu (a zejména pak ecommerce). S ohledem na fakt, že letoší jarní štace se uskutečnila s koncem března, jsme pyšní na to, že Deník E15, který akci pořádá, se rozhodl program směřovat i k otázkám aktuálních událostí a hrozeb, jejich dopadů na společnost i možnostem, jak jim čelit. A také zařadil na úplný začátek Evu Pavlíkovou a Martina Hakla z Česko.Digital a projektu #stojimezaukrajinou, jehož je náš mediální dům součástí.
Overall, nabídli jsme dva dny plné workshopů, panelových diskuzí a doprovodného programu včetně networkingu a závěrečné Founders party, kde se účastníci mohli potkat s více jak 200+ foundery a startupisty. V programu vystoupilo na 50 řečníků, od zástupců firem typu Google, Amazon, Alibaba či Rockaway až po zakladatele agentury TikTokuj.cz. Na místě bylo také možné přímo přispět nadaci Člověk v tisni na podporu těch, kdo aktuálně čelí následkům válečného konfliktu.
Které 3 přednášky rozhodně vidět? Doporučují ikony E15
Zajímají vás hlavní závěry z toho, co bylo řečeno? Filip Zelenka, redaktor E15, napsal ve svém článku, že hlavním tématem se staly předpokládané změny internetového obchodování v následujících letech. Řečníci se shodli, že ačkoli je Česko e-shopovou velmocí, trh čeká výrazná konsolidace. Důvodů je vícero, ať už nástup online tržišť, přechod tradičních obchodů do internetového prostoru, nebo možný vstup velkých zahraničních hráčů na český trh.
Jedním z vrcholů E-commerce Summitu byla podle něj debata Tomáše Bravermana, Davida Antoš, Davida Cikánka a Kamila Demutha o online tržištích. Právě ta se v poslední době rychle rozvíjí a do budoucna půjde o jeden z dominantních podob online obchodu.
Adam Váchal, zástupce šéfredaktora E15, si je vědomý toho, že českou e-commerce čekají velké změny. V příštích letech dojde podle Matěje Kapošváryho ze Shopysu k výrazné konsolidaci tuzemské e-commerce scény. Svou vizi budoucnosti popsal v přednášce, kterou právě Adam doporučuje a můžete ji zhlédnout.
A konečně Nikita Poljakov, šéfredaktor E15, by z dvoudenní štace vypíchnul zejména řeč Tomáše Bravermana z Heureka Group.
Pokud vám tyto tipy nestačí, můžete zpětně zhlédnout video záznam z celé akce přímo na webu, případně si najít konkrétního řečníka.