Zpět na Blog
Novinky o titulech

Hráči: Nový pořad nejčtenějšího deníku s těmi, kdo řídí Česko

Deník Blesk z mediálního domu Czech News Center (CNC) spustil nový rozhovorový pořad Hráči. V dvoutýdenní sekvenci nabízí exkluzivní rozhovory ve formátu jeden na jednoho s těmi, kdo hýbou českým byznysem, politikou, kulturou či vědou. Moderuje jej Vera Renovica.

V online pořadu Hráči se moderátorka Vera Renovica snaží během hodiny formou otázek a odpovědí vytvořit plastický a všestranný portrét osobnosti, která zavítala do nově vzniklého moderního studia. Moderátorku mohou diváci i čtenáři znát z těch nejdůležitějších politických debat deníku Blesk, mimo jiné třeba z populárních debat nedávných prezidentských voleb, exkluzivních rozhovorů s bývalým prezidentem ČR nebo díky moderaci volebních superdebat lídrů politických stran. 

„Zveme si hosty, jejichž rozhodnutí ovlivňují celospolečenský vývoj, a tím i životy většiny obyvatel České republiky. Míříme mezi absolutní špičku, mezi byznysmeny či ředitele nejlepších a nejdůležitějších českých firem, největší odborníky napříč všemi obory, politické činitele, ale také mezi nejvlivnější sportovce nebo hvězdy kultury a showbyznysu. Většinou se jedná o hosty, kteří stojí v mediálním pozadí či rozhovory poskytují pouze sporadicky,“ říká k novince Radek Lain, šéfredaktor deníku Blesk.

Na videorozhovor, který má nově své místo na webu Blesk.cz v pravidelném intervalu čtrnácti dnů, navazuje ještě další obsah. „Hostům můžeme zaručit obrovský zásah v konkrétní den premiérového vysílání i potom. S tématy nastolenými v pořadu totiž dále pracujeme a rozvíjíme je na dalších platformách. Ať už v podobě velkého rozhovoru v tištěném deníku nebo kratších sestřihů zaměřených na online. Dáváme jim prostor i na sociálních sítích, kde k nim přidáváme doplňující ankety a bonusové materiály. Pořad Hráči má své místo samozřejmě i na YouTube kanálu BleskCZ, kde se těší oblibě. Na Twitteru mohou být uživatelé ve spojení s účtem @hraci_blesk, kde se navíc dozví, kdo bude dalším hostem ve studiu. Zkrátka Hráči přinášejí rozhovory s těmi, kteří rozhodují, a přinášejí témata s přesahem na životy nás všech. Vysoká míra dokoukanosti a míra interakcí na sociálních sítích tomu nasvědčuje,” doplňuje Filip Kasal, brand manažer značky Blesk. 

Zajímavou platformou se pro pořad stal například právě Twitter. „S novým pořadem Hráči jsme využili i jedinečný reklamní formát, takeover. V praxi to znamenalo, že se naše video stalo na čtyřiadvacet hodin první zobrazenou reklamou pro všechny Čechy, kteří Twitter otevřeli,” uzavírá Martin Žalud, který má v CNC na starost strategii sociálních sítí. 

Mezi prvními přijali pozvání do pořadu šéf ČEZu Daniel Beneš, ředitel České televize Petr Dvořák, elitní advokát Tomáš Sokol nebo šéf VZP Zdeněk Kabátek. Moderní studio vzniklo v kooperaci s Fameplay Live. Studiová stěna, kterou tým vybudoval, pokrývá přes 6500 RGB LED diod, z nichž každá může mít vlastní barvu a je vzdáleně přes webové rozhraní ovladatelná. Klasický tří-kamerový rozhovorový koncept navíc autoři obohatili o čtvrtý pohled zabíraný z ruky kameramana, který není pro tyto rozhovory „jeden na jednoho” typický.

Tagy:

BLESKonlineprintzpravodajstvívideo

Co se u nás právě děje?