Předně si pojďme říct, že Mimibazar prochází poprvé od svého spuštění designovou změnou. Musím stále použít slovo prochází, protože ta změna z důvodu technické složitosti produktu trvá celkem dlouho. Nicméně 90 % stránek, na které uživatel přijde, jsou už úplně nové. Některé uživatelky si na nový design a funkce zvykaly složitěji, ale nakonec se podařilo to tvrdé jádro udržet. A navíc také základnu rozšířit. Koneckonců, právě pro nové potenciální příchozí na web byla změna dělána. V součtu se nám stále daří držet velmi vysokou afinitu primárně na maminky (jednu z nejvyšších na trhu).
Ale teď už k tomu, jak řešíme zmíněné „nativky". Zavedli jsme nejprve velmi detailní chronologický postup s jasnými zodpovědnostmi. Kolegyně z obchodu přijde s novou nativní kampaní a napíše do skupiny na Slack, kde všichni zodpovědní jsou. Tím se rozjede kolečko příprav nastavení nativní kampaně, přípravy marketingu v rámci Mimibazaru i příprava postů na sociálních sítích. V den startu jsou všichni ready, a pokud máme podklady od klienta včas (což se opravdu ve většině případů děje), tak startujeme nativní kampaň s úplným klidem!
Foto: Ukázka z testovací case-study
Standardní soutěž je nasazena na týden, od pondělí do neděle. Na číslech vidíme, že nejdůležitější jsou první dva dny, kdy se o soutěži dozví nejvíce lidí. Podle těchto čísel ve středu začínáme reagovat případnou další podporou soutěže, abychom klientovi doručili zajímavá čísla.
O každé soutěži se tak dozví desítky tisíc lidí a vyšší stovky se soutěže zúčastní. Pro náš provoz jde již o celkem rutinní záležitost. Nejraději máme otevřené klienty, se kterými komunikujeme jak produkty do soutěže, tak soutěžní otázku či vzhled nativní kampaně. To vše totiž rozhoduje o úspěchu. V soutěžích už jsme zmiňovali brandy typu přípravků na vši přes krémy až po hračky či drogerii do domácnosti.
Foto: Ukázka z testovací case-study
Jedno pěkné testování proběhlo například pro klienta The 1:1 Diet. Zaznamenali jsme vždy velké množství přihlášených uživatelek, i chvály v průběhu testování. Díky čtenosti přes 60 tisíc a úspěchům testerek jsme tohle testování dokonce už dvakrát zopakovali. Přečtěte si klidně naši konkrétní case study plnou čísel, a nebo se podívejte na nový formát Testováno mámou, který nasbíral 7 tisíc zhlédnutí.
No a pokud si chcete s námi nativní kampaň rovnou zkusit, kontaktujte naše obchodní oddělení, zejména kolegyni Lucii Mráčkovou na emailu lucie1.mrackova@cncenter.cz.